دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰

جاسوسی‌های آمریکا مشروع هستند!

جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 321469
مشاور رئیس جمهوری آمریکا با اذعان به تنش آفرین بودن عملیات جاسوسی کشورش برضد سران اروپا این اقدام را یک عمل مشروع توصیف کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم به نقل از فرانس‌پرس؛ لیسا موناکو مشاور باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در باره رسوایی های جاسوسی سرویس های اطلاعاتی کشورش در اروپا گفت: درست است که این عملیات جاسوسی باعث بروز تنش در بین آمریکا و کشورهای اروپایی شده است اما نباید فراموش کنیم که این اقدامات مشروع هستند.

لیسا موناکو مشاور باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در امور امنیت داخلی و مبارزه با تروریسم در مقاله خود در نشریه آمریکایی "یو اس ای تو دی " نوشت: اطلاعاتی که ظرف چند ماه قبل فاش شدند، باعث ایجاد بحران بین ما و بسیاری از متحدان خارجی ما شده است.

وی در ادامه نوشت: ما هم اکنون همان اطلاعاتی را جمع اوری می کنیم که تمام کشورهای دیگر این اطلاعات را جمع اوری می کنند اما اختلاف موجود در این است که کشورهای دیگر عملکرد ما را به گونه ای زیر نظر دارند که در تاریخ بی سابقه است.

وی در بخش دیگری از این مقاله نوشت: رئیس جمهوری به ما دستور داد، توانایی های اطلاعاتی خود را در خصوص شرکای خارجی مورد بازنگری قرار دهیم، اما ناگفته نماند که سرویس های اطلاعاتی ما قبال مقایسه نیستند، اما در عین حال خالی از مشکلات نیز نیستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *