يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۴۳
۱۰۱

همه اتوبوس‌های پر از مدیر روحانی +جدول

پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 321278
روزی که روحانی در اولین نشست خبری خود از عدم جا‌به‌جایی مدیران به صورت اتوبوسی خبر داد بسیاری از مدیران احمدی‌نژاد به ماندن در مسئولیت خود امیدوار شدند ولی ظاهرا روحانی چندان به وعده خود عمل نکرد.
همه اتوبوس‌های پر از مدیر روحانی +جدول
به گزارش جهان، حسن روحانی در این نشست تلویحا تغییرات در زمان دولت احمدی نژاد را اتوبوسی خواند و چنین شیوه ای در جا به جایی مدیران را رد کرد.

بدون شک انتصاب افراد مختلف در حیطه اختیارات رئیس جمهور یک حق غیرقابل انکار است؛ حقی که هم برای احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری اش وجود داشت و هم برای حسن روحانی به عنوان رئیس دولت تدبیر و امید محفوظ است.

ولی مساله انتقاد از تغییرات گسترده در بدنه مدیریتی کشور، موضوعی بود که سال ها یکی از موارد همیشگی انتقاد از احمدی نژاد بوده و منتقدان، تغییرات در دولت های نهم و دهم را اتوبوسی می خواندند و رئیس دولت یازدهم نیز با اظهارنظر معروف خود نشان داد که نسبت به این نوع تغییرات منتقد بوده است.

اما با مستقر شدن دولت تدبیر و امید مشخص شد که ظاهرا به اعتقاد روحانی و یاران دولت وی بسیاری از مدیران فعلی «بدون بلیط» سوار اتوبوس انتصاب ها شده اند و وزرای دولت روحانی قصد دارند مدیران دیگری را جایگزین کند.

آیا بازهم مدیران اتوبوسی عوض می شوند؟

نگاهی به تعداد تغییرات در لایه دوم مدیران در دولت روحانی نشان می دهد که موج تغییراتی که تا سال گذشته نام «اتوبوسی» بر آن گذاشته می شد به دولت تدبیر و امید، نیز رسیده است.

تغییرات زیر در هر وزارتخانه و سازمان دولتی، در رده معاونان، مشاوران ارشد و شرکت های تابعه رخ داده است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000321/nf00321278-1.jpg
مرجع : نیمروز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دولت تزویر و ریا ...
صادق
جمع کن بساطتو
دولت تو که دولت عدالت بود خوب بود؟؟؟؟؟؟؟
دولت فساد ورانت و دروغ و بی عرضگی!!!
چخه
ویرانی ایران به خاطر اتوبوس اتوبوس شاید هم قطار قطار مسفرانی است که در 8 سال کشور را به قهقهرا کشاندند و روحانی در حال پیاده کردن انهاست روحانی مچکریم
United States
عامل گرانی و ریا
Iran, Islamic Republic of
عجب اعتدالي بابا اعتدال
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
ذره ای تقوا در این یادداشت دیده نمی شود. حواستان باشد که هدف وسیله را توجیه نمی کند.
اخه همه تقواها تو شما جمع شده ،
Iran, Islamic Republic of
تقواجون متشكرم
محمد
هنوز آموزش وپرورش شروع نکرده هفته آینده دل ایخواد وحوصله
هدایت
خوش تیپ اگه مدیران قبلی لایق مدیریت بودند که وضع مملکت الان اینجور نبود....
شب دراز است وقلندر بیدار!!
خواهیم دید دولت سهامی رو
مجید مجد
United States
دولت هاشمی همینه
الف
Iran, Islamic Republic of
اولا (من کلید دارم نه داس) مربوط به بعد از پیروزی در انتخابات می باشه و در اولین نشست خبری رئیس جمهور مطرح شد پس شعار انتخاباتی نبود چون انتخابات تمام شده بود و پیروزاش مشخص شده بود
دوما ایشان فرمودند کسانیکه بلیط نگرفته سوار اتوبوس شده اند بایستی از اتوبوس پیاده شوند. اگر این حساب و کتاب شما به فرض محال درست هم باشه حتما این عزیزان جز بلیط نداشته ها محسوب میشن که بایستی از اتوبوس پیاده میشدند.
سوما در دولت یازدهم بر خلاف دولت های قبل اکثرا ،جابجایی صورت گرفته نه برکناری در واقع با آمدن دکتر روحانی یک (خبردار سیاسی) سر داده شد و هرکسی در جای خود قرار گرفته یا خواهد گرفت.
و این گزینه سوم است که از همه مهم تر است
یاسین
ظاهرا همه مدیران بدون بلیط سوار شدند چون به همه مدیران دولت قبلی گفتند یا بلیط!! جدید بگیرید یا چند تا ایستگاه دیگه باید پیاده بشین!
هانیه
یعنی واقعا از این 30وچند استاندار هیچکدوم بلیط نداشتند؟
آقای نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان (که از لحاظ فکری به دولت یازدهم نزدیک هست) چند ماه قبل انتخابات شخصا اعلام کردند: "بنده شهادت میدهم آقای قناعت -استاندار قبلی؛شما بخوانید بدون بلیط- خوب کار می‌کند.
خوشم میاد این دولت خودشون وتصمیم گیر مملکت درهمه دول میدونن((کسانی که بی بلیط سوارشده اند))
Turkey
جدا؟
مثلا تو دولت هاشمی همه سر جاشون قرار گرفته بودن که آقای خاتمی با شعار شایسته سالاری اومد سر کار؟
برو باباجون
برو خدا روزیتو جور دیگه ای بهت برسونه
اصغر
آن مرد با کلید آمد آن مرد با داس آمد مردان با قطار آمدند
انتصاب اتوبوسي براي يك استانداري يا سازمان بي معناست كشور به اتوبوس كه بماند به چند قطار نيرو نياز دارد
وقتی دولت قبل مدیران را اتوبوسی آورد الان هم باید اتوبوسی بروند. اگر آن اقدام غلط بود که بود ، تغییر ندادن اتوبوسی اینجا غلط خواهد بود چرا که مهر تاییدی بر غلط قبلی می شود. وقتی رویکرد دولت کاملا با دولت قبلی که خود شما هم منتقدش بودید متفاوت است باید مدیران همسو با خودش را انتخاب کند.
خیلی توپ بود
بجای اینکه رو فروش بلیط اتوبوس نظارت کنند مسافر رو پیاده میکنند!!! سازمان حمل و نقل باید جواب بده !!
اینها که قطار رو هم رد کردند!
درست نیست که برای مدیران دولت تدبیر و امید قطار درجه سه در نظر بگیریم؛ قطارهای درجه یک کشور ما در هر کوپه 4 نفر و در هر واگن 9 کوپه و در هر قطار 10 واگن دارند. یعنی حداکثر 360 مسافر در هر قطار. حالا این تعداد رو (تا الان) با واحد قطار بسنجید!
عرفان
United States
جهان نیوز منتظر بیش از این نیز باش چون دولت قبل که شما سنگش رو به سینه می زنید اینقدر به سیستم وارد کرد که اتوبوس سهله با کفی تریلی با ید جابه جاشون کرد .می دونم اینو منتشر نمی کنین ولی لطفا به رای ونظر مردم احترام بگذارین
Turkey
احترام شما رو به رای مردم با گوشت و پوست و استخونمون حس کردیم
سوال من اینه
اگه مدیران آقای احمدی نژاد لیاقت داشتند اگه دیپلماسی شون قوی بود چرا وضعیت مردم این روزا این طوریه
حالا اگه خودتون جای آقای روحانی بودید با این مدیران لایق چه کار می کردید؟
لطفتپا چاپ کنید
بی نام
الان که رفتندو مذاکره کردند خیلی اوضاع خوب شد ؟؟
شمس الدینی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز یه مقدار برگردد به قبل از احمدی نژاد. انتخاب احمدی نژاد توسط مردم واکنش به همین مدیران باز نشسته امروزی است. شما ظاهرا گذشته این آاقایان را فراموش کردی . چرا هاشمی رقیب احمدی نژاد رای نیاورد. زیرا مردم زیر جرخ های اقتصادی دولت هاشمی له شدندو برای رهایی مجبور شدند رای به احمدی نژاد بدهند
Turkey
ظاهرا حافظه شما از حافظه کوتاه مدت ماهی ها هم کم دوامم تر است.
یادتان رفته تحریم های اصلی یعنی فروش نفت و سویفت کی علیه ایران وضع شد؟
یادتان رفته چطور مشروعیت وضع تحریم های شدید را سال ۸۸ برای دشمنان این مردم فراهم کردید؟
احمدی نژاد مدیران خاتمی را چکار کرد؟ مگر غیر از این بود که تا آبدارچی ادارات هم جابجا شدند؟
عدالت خواه
Iran, Islamic Republic of
سلام
مگر مناظره رو گوش نکرده بودید که جناب آقای حداد عنوان نمود آقای خاتمی هرچه اصولگرا بودند حتی آبدارچی عوض کرد پس انتظار نباید داشت اصولگرا به اصلاح طلبان اجازه حضور بدهند ( دکاً دکا ) این شیوه کار نیست نمی گویم کار صحیح میباشد باید برای مملکت داری شایسته سالاری ، افراد توانمند و مدیر و مدبر را انتخاب نمود .
Turkey
بله
غیر از این بود
احمدی نژاد مدیران پایین تر همان سیستم را بالا کشید و فرصت عمل به آنها داد
مربی مهد کودک...
رهجو
خیلی با حال بود.
وعده های انتخاباتی روحانی بیشتر مخالفت با اوضاع دولت پیشین بود و اتفاقا همین مورد علت رای آوردن او بود بنابراین جابجایی مدیران بسیار طبیعیست.

مگر احمدی نژاد با مدیران خاتمی کار کرد که حالا روحانی با مدیران احمدی نژاد کار کند ؟
برای آمار بهتر پر کاری دولت "اعتدال" نگاه کنید ب...
دکوراسیونه مگه!
عبدالله
بایستی بیش از دوهزار نفر مدیرا نالایق کنار بروند نه به خاطر اینکه اصولی هستند بلکه به خاطر بی سوادی وبی تجربگی وکار نا بلدی و.........
اون وقت كي گقته ميعار تشخيش شماييد؟!
مگه اين جماعت كارگزاران قبلاً سر كار نبودن 16 سال؟! پس اصل بي بليتها همين آدم‌هاي جديداً منصوب شده هستند.
حیدری
بگوبرای چه توشهر ما اتوبوس اینا کم شده ؟
Iran, Islamic Republic of
...مردی تغییرات احمدی نژادتونم بزن
نکنه مسئولین سایت جهان نیز مسافر همین اتوبوس اند؟!شما دلتان به حال مردم نمی سوزد . مردان دولت احمدی نژاد نا لایق همچون دوران قاجار بودند
من به دکتر روحانی رای ندادم ولی کار خوبی میکنه دمش گرم.خود شما جهان نیوزیها واسه انتشار یک خبر هزار و یک تاکتیک استفاده میکنید.حالا واسه اداره مملکت دارید به دولتیهای جدید گیر بیخود میدید.اگه مملکت اینطوری میفتاد دست شما ،خودتون از آوردن آدمهای مورد وثوق که با شما هماهنگ باشن کوتاهی میکردید؟
دکتر کاظم نژاد
تغییرات به مراتب بیش از این است.شما فقط انتصابات وزارتخانه ها را آورده اید و تغییرات سازمانها را ندیده اید. فقط ببینید در هلال احمر چه کرده اندو هرچه فتنه گر بوده به این سازمان آورده اند.در تامین اجتماعی و شستا و شرکتهای وزارت صنایع و وزارت نفت و نیرو سری بزنید انگار انقلاب شده و رژیم تغییر کرده و قبلی ها ساواکی بوده اند!
محمد
با عرض سلام و تبریک عید سعید ولایت و امامت این موضوع طبیعی است چیدمان مدیریتی دولت قبلی براساس سیایت های آن دولت بوده که حداقل 20 سال عقب افتادیم آیا علت تغییر مدیران را نمی دانید یا اینکه دارید دیدگاه خود را به مردم القاء می نمایید مطمئن باشید اگر مردم از شماها جلوتر نباشند که هستند عقب تر نیستند؟
سعی کنید با مردم و برای مردم باشید نه منافع حزبی و گروهی
روحانی حتی جای داس کمباین داشته باشه دوسش داریم
درود بر روحانی ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی در نشست خبری ضمن انتقاد به تغییرات اتوبوسی در دوره آقای احمدی نژاد ، البته اعلام کردند که آنهایی که اتوبوسی امدند باید اتوبوسی بروند. که شما ان بخش از صحبت های ایشان را به صورت گزینشی حذف نمودید. که به نظر غیر حرفه ای میرسد.
به امید رعایت انصاف در چاپ مطالب شما
l;kjkl
حق شماست
بترکین از قصه
هنوز کجاست
در شما هم انشائالله تخته می شه
ابوذر
Saudi Arabia
چقدر با سواد. همه طرفداراتون ایییییین همه باسوادن؟؟؟؟
مجید دلبندم "غصه" نه "قصه"
مهدی
در یک نگاه به نحوه جابجایی و تغییرات در دولت می توان به این نتیجه رسید که تسویه حساب و جابجایی ها در وزارتخانه هایی که وزرای منتصب به اصلاحات رای آورده اند سریعتر و داس به دست حرکت کردند و در وزارتخانه های معتدل این کار با درنگ بیشتری صورت می پذیرد.
امید
بسیار جالبه! چون اگه این دوستان به همراه وزرای سابق فقط اندکی کارشون رو درست انجام می دادند، ما گرفتار مشکلات بی سابقه کنونی نبودیم! تغییر افرادی که نتیجه کارشون مشخصه یک امر ضروریه.
منظورش از هی بلدم بلدم این بود که بلده مدیر عوش کنه حتی اگر کار آمد باشه
مرغ همسایه غازه!
Latvia
اگر جابه جایی مسوولین رده های پایین تر را هم در نظر بگیرید به تعداد زیادی قطار ، نیاز خواهیم داشت .
Iran, Islamic Republic of
کلی خندیدیم آقا
این که یک قطار شد
حسین
خداییش دوران احمدی نژاد رو چرا مقایسه نمیکنید ؟؟؟ چرا نمیگید تغییرات بصورت اساسی بود و هر که ذره ای تفاوت فکری داشت کنار گذاشته شد ...

روحانی که داره همه اش مدارا میکنه ...
Turkey
مدارا میکنه؟
شما تو خنده بازار مشغول نیستی؟
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز یعنی حضور ظریف در سفارت دوره احمدی نژاد یعنی حذف ؟؟ آیا در همان دوره معاونین وزارت خانه ها از همفکران احمدی نژاد انتخاب شدند؟؟ برو مطالعه کن بعد نظر بده
امیر
خوب وقتی بلیط ندارند چکار کنه بنده خدا !باید می رفتند مثل اینایی که اومدند بلیط می خریدند ،اگه بلیط داشتن هیچکس نمیتونست پیادشون کنه ، البته اونهام تقصیر نداشتند بنده خدا ها، چون نمیدونستن که باید بیان از اینا بلیط بخرند. ححح
ابوذر
Saudi Arabia
"فتنه گرا" بلیط دارن اما بلیط از اون ور آب. بعدشم انشاالله "گرین کارت" آمریکا.خدا قبول کنه انشاالله
شما مسئول بليطي يا روحاني؟!
بی کلیدم
خدا به خیر بگذرونه!!!!!!!؟
رسول
انرژی اتمی ظاهرا 2 اتوبوس ( تعویض ) داشته 2تا اتوبوس دیگه هم توراهه
Iran, Islamic Republic of
عزیز جان واضح تر بگو. در سازمان انرژی اتمی مدیران زمان خاتمی را برگرداند تا پیشرفت های چشم گیر آن زمان دوباره تداعی شود. دو اتوبوس رفته، دو اتوبوس آمده. یکی دو تا اتوبوس دیگه هم گفتند در اولین فرصت هماهنگ کردند که بیاد.
Iran, Islamic Republic of
انتظار داشتین تیم متخصص احمدی نژاد رو همین جوری نیگهداره
Turkey
نه انتظار داریم باجناق این حاج آقا و فامیل اون یکی رو بیاره که مدارک تحصیلیشون رو هم با رانت گرفتن و جز عربده زدن تخصص دیگه ای ندارن.
البته این حضرات متخصص هستن. اما متخصص چی؟ خدا میدونه.
صبر کنید. با این مدیرای عهد دایناسورها حالا حالا ها کار داریم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خیلی از این ها که عوض شدند هیچ نسبتی با روش و منش احمدی نژاد نداشتند و مدیران لایقی بودند که با روش و منش باند بازی آقایان همخوانی نداشتند.
رفیق احمدی روشن
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم چرا از سازمان انرژی اتمی ننوشید. اونجا که دیگه باید قطار سفارش دهند! احتمالا شما هم از تیم امنیتی دولت ترسیدید، درسته؟
یاسین
ببینید تدبیر و امید را...
امید را...
...
دیدیم تدبیر و امید را ...
دیدیم به فنا رفتن ملت را
اصغر
Norway
یکی از معاونتهای رئیس جمهور که اسمش جا افتاده را هم تو لیست بیارید اگر یه حساب سر انگشتی بکنیم شاید برای تعدادش قطار بهتر از اتوبوس باشه
از میان 4 میلیون 600 نفر زیاده?
Turkey
۴ میلیون مدیر دولتی دارین شما تو مملکت؟
ادعای تخصصتون در همین حده دیگه نه؟
علی
متاسفانه مصداق ضرب المثل برای این دولت اینه

مرگ فقط برا همسایه !!

یعنی اشتباه و انتقاد فقط برا دولت احمدی نزاده و نه دولت ما !!
حتی اگر اشتباهات ما هم زیاد باشد؟؟!!
اینقد جابجایی طبیعیه
دوستان طبیعتا مثلا وزیر نیرو عوض میشه معاونان و زیردستیهاش عوض میشوند
خ..................یلی باح....................ال بود
درود بر اتوبوس وی آی پی!
مجید مجد
United States
احسنت جهان
ون خوب بود
بهتر است این امار را با تغییرات مدیریتی در مدت رییس جمهور قبل مقایسه کنید بجز مشایی هر که نمیگفت مشایی جان حذف مبکرد
دمش گرم با اون داسش هر چی دزد بود از ریشه قطع کرد
آقای رئیس جمهور کاش بجای "کلید" ، "داس" داشتید.
http://saghi58.blogfa.com/post/77
Iran, Islamic Republic of
البته هنوز مانده كلى بازنشسته دارىم كه هنوز تو صفند ٣ وزارتخانه ديگر از اساس مانده البته امار تا ابدارچى هم مثل زمان اقاى خاتمى مانده ............
سعیدشاهدی
سازمان انرژی اتمی رو فراموش کردید !
از قلم افتاد !
شخم با تراکتور ! کار از داس گذشته ...
عباسی
Iran, Islamic Republic of
آخه وقتی دولت قبلی هواپیما هواپیما مدیر بی لیقالت آورده چی کار میشه کرد. راستی چرا تو دولت قبل از این نظرسنجیها نشد.
maryam
Iran, Islamic Republic of
روحانی با پتک بزن بر سر این بی هنران دولت احمدی نزاد
رضازاده
Iran, Islamic Republic of
باسلام به همه موافقان و مخالفان
همه این اعتقاد را داریم که باید برای عمران و آبادی مملکت کارکرد چه قطاری ، چه اتوبوسی و چه بصورت ون خواستید تعویض کنید . بشینید تصمیم صحیح برای مملکت بگیرید وضع معیشتی مردم و اقتصاد مملکت را درست کنید آقای روحانی فرمودید سه ماه طول میکشه تا مسئولین موقعیت خود را بشناسند تا کار را شروع کنند سه ماه گذشت چه کردید برای مملکت . جمع کنید هرچه بود گذشت هرکه توانست یا کارکرد یا بیش از این توان نداشت منبعد کار را درست انجام بدهید .
علي
خيلي كم عوض نموده زيرا مديران قبلي اصولا مدير نبودند بلكه يك عده ادم عادي و عقده اي كه قبلا در سازمان خود هيچكاره بودند با پاچه خوري سيستم به نواي رسيده بودند.
sina
به اين ليست تغييرات در سطح ساير دستگاهها مثل هلال احمر با 35 تغيير را اضافه كنيد
Iran, Islamic Republic of
هشت سال سکوت کردید و حالا در عرض چند ماه بمباران تبلیغاتی.
ما این دولت را مثل قبلیها کریمه و ... نمیدانیم اینها هم قطعا اشتباه دارند اما فکر نمیکنید خیلی زوده برای قضاوت؟
سلام نكنه توقع داشتين افراطيوني كه بسباري از كارمندان و اساتيد و ... را خانه نشين كردند هنوز سركار بمونند.
سعید
مردم برای انجام همین تغیرات به دکتر روحانی رای دادن ایشا الله مدیران اتوبوسی باید برن
درود بر اتوبوس روحانی .......
Iran, Islamic Republic of
لازم است بدانید مدیر محترم در زندان شرکت ملی مس آقای پوستین دوز در هنگام ورود به این شرکت 94 نفر را به همراه خود به این شرکت اوردند که بعد از آن ماجرا 93 نفر معادل دو اتوبوس و خرده ای به حساب شما از این شرکت رخت بربستند. بی انصاف نباشیم
اینا همونایی بودن که بدون صف سوار شده بودن! شما ظاهرا این قسمت صحبت های رئیس جمهور محترم و خوار چشم دشمنان داخلی و خارجی رو ندیدی یا نخواستی ببینی!
مهدی
هنوز کجا را دیده ایم زمانی که زمانش بود این افراد چه کارا که نکردند حالا که به حساب خودشون رئیس جمهور از خودشان است چها خواهند کرد ما که عمل به واجبات وترک محرمات انجام میدهیم از هیچ فتنه ای نمی هراسیم ولی امان از شماهایی که بدون دلیل و مدرک حرف زدید و حالا بدون هیچ تقییدی چها خواهید نمود
ک.م
سلام

شما واقعا حرف های تبلیغات ریاست جمهوری را باور دارید؟ البته حرف های خلاف واقع یک روحانی تاثیرات غیر قابل جبرانی به جا می گذارد و حکایت مدیران اتوبوسی احمدی نژاد به مدیران قطاری تبدیل شده است و حکایت زلفعلی و چراغعلی همچنان به قوت خود باقی است. تاسف از مجلس است که خیلی خوش باور می باشد!!!