شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱

تأکید مجلس بر خط قرمز بودن پروتکل الحاقی

کمیسیون سیاست خارجی اظهارات ضدایرانی شرمن را محکوم کرد
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 321005
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر خط قرمز بودن پروتکل الحاقی، گفت که کمیسیون متبوعش اظهارات ضدایرانی شرمن را به شدت محکوم کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدحسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز این کمیسیون پرداخت و اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون به بررسی سؤالات و مسائل مطرح درباره مذاکرات هسته‌ای ژنو اختصاص یافت و تجزیه و تحلیل دقیقی از مباحث صورت گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از نکات مهم و مورد توافق کمیسیون، تأکید بر خط قرمز بودن پروتکل الحاقی بود، افزود: همچنین در این جلسه با اعتراض به اظهارات ضدایرانی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا، کمیسیون اظهارات وی را به شدت محکوم کرد و منتظر است تا مقامات آمریکایی تکلیف خود را با این نوع اظهارنظرات روشن کنند.

نقوی تصریح کرد: تکرار این گونه ادبیات از سوی مقامات آمریکایی، بی‌اعتمادی مردم و دولت ایران به آمریکا را تقویت می‌کند.

وی همچنین از حضور سیدرضا صالحی‌امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در این جلسه خبر داد و تاکید کرد: آقای صالحی‌امیری در این نشست محورهای اصلی برنامه‌های خود را تشریح کرد.

نقوی خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت که ثبات مدیریت، بهره‌برداری از مدیران پاکدست، باتجربه و متخصص، تأکید بر ورزش همگانی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ضرورت عملیاتی شدن مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری و مصوبات سفرهای هیئت دولت و برنامه‌ریزی در حوزه جوانان با هماهنگی همه دستگاه‌هایی که مسئولیت جوانان را به عهده دارند، محورهای برنامه‌های بنده است، دوپینگ، فساد مالی و آلودگی اخلاقی از مشکلات امروز ورزش ماست.

نماینده ورامین در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در این نشست سؤالات و نقطه‌نظرات خودشان را مطرح کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *