پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

نتیجه دهمین سفر جراحان به مناطق محروم

شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 320368
سرپرست گروه فوق‌تخصصی جراحی پلاستیک داوطلبان خدمت به مناطق محروم از یک‌هزار معاینه و ۶۷ عمل فوق تخصصی جراحی پلاستیک رایگان بیماران رامهرمزی خبر داد و گفت: هر عمل جراحی پلاستیک ۵۰ میلیون ریال هزینه در برداشت که کاملأ رایگان صورت پذیرفت.
به گزارش جهان، عبدالجلیل کلانترهرمزی در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح اقدامات دهمین سفر گروه فوق‌تخصصی جراحی پلاستیک داوطلب خدمت به مناطق محروم اظهار داشت: در این سفر یک هزار ویزیت و معاینه رایگان و ۶۷ عمل فوق تخصصی جراحی پلاستیک به صورت رایگان برای بیماران رامهرمز صورت پذیرفت.

وی افزود: قالب عمل‌های جراحی این بیماران مربوط به جراحی‌های شکاف لب، کام، سوختگی‌های سر و صورت و متعاقب آن سرطان‌های سر و صورت بود با همکاری ۵ فوق تخصص جراحی، یک پزشک عمومی و یک پرستار جراحی پلاستیک در طی ۳ روز انجام پذیرفت و بیماران نیز شامل کودک یکساله تا افراد ۵۰ ساله را در بر می‌گرفت.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی جراحی پلاستیک ۱۵ خرداد با بیان اینکه ۴۰۰ نفر از بیماران رامهرمزی نیز برای تکمیل درمان به بیمارستانهای تهران و اهواز ارجاع شدند، تصریح کرد: ۵۰ نفر از بیماران نیز برای سفر بعدی به رامهرمز جهت عمل جراحی رزرو شدند.

کلانتر هرمزی در پاسخ به این پرسش که با توجه به ارائه خدمات فوق تخصصی جراحی پلاستیک که به صورت رایگان برای بیماران انجام شدده است، اگر هر بیماری می‌خواست به صورت مستقل برای درمان اقدام کند چه مقدار هزینه باید می‌پرداخت، عنوان کرد: تمام هزینه‌های این بیماران رایگان بود ولی با توجه به هزینه‌های جراحی پلاستیک هر کدام از این عمل‌های جراحی بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون ریال هزینه دارد.

عضو آکادمی جراحان پلاستیک اروپا با تشکر از دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مدیریت شبکه بهداشت رامهرمز، مدیریت بیمارستان رامهرمز، مسئولان محلی، امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای شهر رامهرمز، رئیس بیمارستان شرکت نفت اهواز و سازمان میراث فرهنگی رامهرمز خاطرنشان کرد: کلید سفرهای گروه فوق‌تخصصی جراحی پلاستیک داوطلب خدمت به مناطق محروم از عید قربان سال ۱۳۸۷ شروع شد و این سفر نیز پنجمین سفر گروه فوق‌تخصصی جراحی پلاستیک داوطلب خدمت به رامهرمز که برای مداوای بیماران بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *