جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در تهران

جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب: 320167
همکاری دستگاه‌های مرتبط با مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تهران در بازرسی از چند انباری و یک بنگاه، منجر به کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در اجرای گشت مشترک با ناجا، گمرک، سازمان بازرسی و نظارت و تعزیرات حکومتی، در بازرسی از یک انباری در شهر تهران، اسپری تمیزکننده تایر مظنون به قاچاق به ارزش ۳۰۶ میلیون ریال کشف و تحویل معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

همچنین در راستای گشت‌زنی‌های مشترک این دستگاه‌ها، در بازرسی انباری دیگری در تهران، کفش‌هایی مظنون به قاچاق با برند Dickies به ارزش ۲۴۶ میلیون ریال را کشف و تحویل معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

در بازرسی دیگری از یک بنگاه در خیابان خیام جنوبی، تعداد ۲۷ هزار و ۳۶۰ عدد قوطی نوشابه انرژی‌زای قاچاق جمعا به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون و ۹۴۱ هزار ریال کشف و تحویل معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تکراری