شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

صادقیان: نظر کی‌روش را عوض می‌کنم

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 319865
هافبک پرسپولیس عنوان کرد: مطمئن باشید خلعتبری برای پرسپولیس گل خواهد زد و من خودم به او پاس گل می‌دهم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پیام صادقیان در خصوص دیدار تیمش مقابل داماش گفت:بازی سختی در پیش داریم چون داماش تیم سخت‌کوشی است با این حال باید هر ۳ امتیاز این بازی را بگیریم تا در کورس بالای جدول قرار داشته باشیم و از رقبا عقب نمانیم. باید بگویم امتیازات بازی‌های پایانی نیم فصل برای ما اهمیت زیادی دارد.

او در ادامه در خصوص وضعیت خودش تاکید کرد: در حال حاضر از لحاظ روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارم و امیدوارم در بازی با داماش هم عملکرد خوبی داشته باشم. فکر می‌کنم این‌جای فصل برای پرسپولیس خوب بازی کرده‌ام با این حال تلاش می‌کنم باز هم بهتر کار کنم.

هافبک پرسپولیس در خصوص صحبت‌های اخیر کی‌روش در برنامه نود و اینکه خیلی‌ها معتقدند او توجهی به لیگ ندارد و از حالا بازیکنانش را برای جام جهانی انتخاب کرده است، گفت: من در این خصوص نظر خاصی ندارم ولی انگیزه‌ام را برای حضور در تیم ملی از دست نمی‌دهم. صلاحدید ایشان بود که در اردی اخیر حضور نداشته باشم ولی تلاشم را بیشتر می‌کنم تا در آینده نظر کی‌روش در موردم عوض شود.

صادقیان در مورد پیشنهاد باشگاه موناکوی فرانسه و اینکه منبع این خبر کجا بوده، تاکید کرد: نمی‌دانم خبر پیشنهاد موناکو از کجا آمد و خودم هم پیگیری نکردم ولی دوست دارم تا آخر فصل با پرسپولیس باشم و همراه با این تیم قهرمان شوم. الان فقط به پرسپولیس فکر می‌کنم.

صادقیان که دوستی نزدیکی با خلعتبری دارد در مورد انتقاداتی که از گل نزدن این بازیکن می‌شود، تصریح کرد: محمدرضا بازیکن تاثیرگذاری است و مطمئن باشید برای پرسپولیس گل خواهد زد. او نیاز به زمان دارد و من هم کمک می‌کنم تا با پاس‌هایم او را در شرایط گلزنی قرار دهم. من به خلعتبری هم پاس گل خواهم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *