شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

استفاده از کالای ایرانی باید فرهنگ شود

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 318316
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش تحریم ها در کشور، گفت: استفاده از کالای ایرانی باید به صورت یک فرهنگ درآید.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، احمد علی مقیمی روز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی بهشهر اظهار کرد: جذب سرمایه گذار محلی با افزایش تعداد سهام و واگذاری آن به مردم ، یکی از راه های حل مشکلات مالی شرکت ها و صنایع مستقر در شهرک صنعتی بهشهر است.
 
وی افزود: یکی از دلایلی که برخی از این صنایع با مشکل نقدینگی و کمبود سرمایه در گردش مواجه شدند، نداشتن تخصص در این صناعت ها و بهره نگرفتن از نظرات کارشناسان بود.
 
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش به صنایع و دادن مهلت به وام گیرندگان برای پرداخت اقساط معوقه و بخشودگی جرائم دیرکرد، پیشنهاداتی بوده که در صورت عملی شدن این طرح ها، امیدوار به حل مشکلات به وجود آمده در شهرک های صنعتی هستیم.
 
مقیمی بیان کرد: شهرک صنعتی بهشهر تمام زیرساخت های مورد نیاز برای حضور صنایع مختلف را دارد و در حال فراهم کردن زمینه ورود خطوط ریلی به این منطقه اقتصادی هستیم تا حمل و نقل کالاها به این شهرک آسان تر از همیشه شود.
 
وی بیان کرد: شهرک های صنعتی نیازمند حمایت بیشتر دولت برای رونق گرفتن و داشتن نقش بیشتر در توسعه شهرها بوده که امیدواریم چتر حمایت دولت بیشتر از قبل روی این مناطق اقتصادی گسترده شود.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم‌های اقتصادی دشمنان، شرایط را برای ورود کالاهای خارجی دشوار کرد و باید با حمایت از کار و سرمایه ایرانی و روی آوردن به تولیدات داخلی، شاهد رشد و شکوفایی منطقه باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *