يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۳
۸

فعال فتنه از خوشحالی غش کرد!

يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۱۷
کد مطلب: 317732
دیکتاتور جنایتکار عربستان با ارسال نامه‌ای به هاشمی‌رفسنجانی وی را «برادر» خطاب کرد.
فعال فتنه از خوشحالی غش کرد!
به گزارش جهان، کیهان نوشت: «غلامعلی-ر» از مشاوران هاشمی که در فتنه‌انگیزی سال 88 فعال بود و اکنون در دفتر هاشمی فعال است، در این باره خبر داد که ملک‌عبدالله نامه‌ای به هاشمی ارسال کرده است. «سه‌شنبه بود که شنیدم ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی برای حج امسال از آیت‌الله هاشمی دعوت کرده است. یکی از اعضای دفتر می‌گفت در این چند سال این سومین دعوت ملک عبدالله از آقای هاشمی است. هنوز معلوم نیست آیت‌الله به این دعوت چه پاسخی خواهند داد. باید صبر کرد. همه چیز محتمل است.»
وی می‌افزاید: «نکته مهمی که نظر مرا جلب کرد این بود که ملک عبدالله که علاقه و اعتماد خاصی به هاشمی دارد، در تعبیری بسیار عاطفی و کم‌نظیر در پای نامه خود نوشته و امضا کرده است:‌اخوک عبدالله (برادر تو عبدالله). باید قدر این اعتمادها را بسیار دانست. افسوس که بعضی نمی‌دانند.»!
وی همچنین در مصاحبه با مهر گفته است که هنوز تصمیم قطعی از سوی هاشمی برای سفر به عربستان گرفته نشده است. او می‌افزاید: آقای هاشمی هنوز تصمیم نگرفته‌اند که به حج می‌روند یا نه؛ چرا که ایشان هفته آینده سفری به کرمانشاه دارند و در حال حاضر روی این موضوع متمرکز شده و در حال برنامه‌ریزی برای انجام این سفر هستند.
غلامعلی-ر گفت: بنده معتقدم عربستان به دلیل جایگاه آقای هاشمی، ایشان را به این سفر دعوت کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که اعتبار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نزد کشورهای عرب منطقه بسیار تاثیرگذار و قابل توجه است.
معلوم نیست شاه جنایتکار سعودی که دست وی به خون ملت‌های یمن، بحرین، عربستان، افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، و مصر آغشته است و با رژيم صهیونیستی در ارتباط است چگونه جرات کرده، آقای هاشمی را برادر خود بخواند؟!
این در حالی است که سایت تابناک با اشاره به امتناع رئيس جمهور از پذیرش دعوت رژیم سعودی برای سفر به عربستان در موسم حج، دلیل‌ آن را کارشکنی رژیم سعودی در روابط خارجی ایران از جمله آمریکا توصیف کرد و افزود: نکته قابل اشاره دیگری که کارشناسان بر آن تاکید دارند، بدون نتیجه بودن این سفر است، زیرا چنین سفری در اوضاع کنونی منطقه، دادن امتیازی مفت و مجانی به وهابیون سعودی است، در حالی که آنها از هیچ یک از اقدامات ضد ایرانی خود نه کاسته‌اند و نه درصدد آن هستند که از شدتش کم کنند. با توجه به این موارد است که کارشناسان مسائل سیاسی و امنیتی می‌گویند، مجموعه نظام به این نتیجه رسید که در اوضاع کنونی، سفر دکتر روحانی به عربستان به صلاح نیست و باید منتظر تغییر رویکرد در رفتار سعودی‌ها بود و پس از آن به سفرهایی در چنین سطح دیپلماتیک و سیاسی رفت.
گفتنی است همزمان با کارشکنی‌های آل سعود علیه سیاست خارجی ایران، سایت شخصی هاشمی مدعی شد اتحاد ایران و عربستان در راه است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آشنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام
ببخشید کدام اعتماد ! اعتماد کنیم که پادشاه عربستان در قتل و عام مسلمانان درکشوری مثل سوریه کم نمیگذارد
Iran, Islamic Republic of
پس چطور بعد از كشتار وحشيانه زايران ايراني در عربستان دست در دست سران مفت خور عرب داديدي و در حج مجاني آنها شركت كرديد
همه شما مسئولين نگوييد كه از رانت حج مجاني استفاده نكرديد اون هم چند بار
عماد
Iran, Islamic Republic of
در جواب این برادری باید گفت:
باغبانا زخزان بی خبرت میبینم
آه از آن لحظه که بادت گل رعنا ببرد...
Iran, Islamic Republic of
«حقا که اين وارثان ابى سفيان و ابى لهب و اين رهروان راه يزيد روى آنان و اسلاف خويش را سفيد کرده اند».
«حکومت سعودى مطمئن باشد که امريکا لکه ننگى بر دامنش نهاده است که تا قيام قيامت هم باآب زمزم و کوثر پاک نمى شود».
راستی، اظهار «برادری» احفاد ابوسفیان و ابولهب که دامن شان با آب زمزم هم پاک نمی شود، چه افتخاری دارد؟!!!
Iran, Islamic Republic of
بابا تعجب نداره
وقتی ایشون عملا با ولایت فقیه زاویه پیدا می کنه و درباره سوریه اینطور حرف می زنه باید عبداله سعودی باهاش احساس برادری کنه!
گویند به یکی از بزرگان گفتند که فلان آدم احمق از شما تعریف میکرد آن بزرگ شروع کرد به های های گریستن دلیلش را پرسیدند فرمود خدا مرا ببخسد نمیدانم چه کار احمقانه ای کرده ام که آن احمق خوشش آمده
حالامثل آن بزرگ مثل آقای هاشمی است از اینکه ملک عبدالله عامل تمام مصیبتهای مسلمانان مخصوصا شیعیان آقای هاشمی را برادر خطاب کرده باید بگرید ومراقب اعمال خودش باشد واز عملی که موردتوجه ملک عبدالله خائن بوده توبه کند
لطفا آقاي هاشمي به اخوي گرامش (عبدالله) بفرمايند دست از دوستي وكمك به صهيونيستها بردارند و سلاح و پول به تروريستهاي سوري ندهند همجنين در مورد جزاير سه گانه ايراني دست از توهم بردارند وكلي نصايح برادرانه ديگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اتحاد ظالم و مظلوم جمع نقيضين مگر نيست ؟