جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۶
۳

فیلم/ ذره‌بینی بر عملکرد نیروی انتظامی

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 317678
به مناسبت ۱۳ مهرماه آغاز هفته نیروی انتظامی، تماشای مستند کوتاه «کمین» پیرامون نقد عملکرد مأمورین نیروی انتظامی به مخاطبان پیشنهاد می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از سفیرفیلم، به مناسبت ۱۳ مهرماه آغاز هفته نیروی انتظامی، تماشای مستند کوتاه «کمین» پیرامون نقد عملکرد مأمورین نیروی انتظامی به مخاطبان پیشنهاد می‌شود.

در توضیح این مستند آمده است:«ذره‌بین سفیر بر عملکرد پلیس…. با استقبال رئیس پلیس از نقد عملکرد پلیس و انتشار تصاویر و مستندات از تخلفات آن، موسسه سفیرفیلم تصمیم گرفت این خواستۀ سردار احمدی‌مقدم را اجابت نموده و نمونه‌ای از تخلفات مامورین راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی در سطح شهر را به نمایش بگذارد. پس از ساخت این کلیپ سفیر تلاش نمود تا به هر طریق ممکن آن را به دست سردار احمدی‌مقدم برساند، ولی متاسفانه به هر دلیل، این امر محقق نشد و سفیر تصمیم گرفت «کمین» را در فضای مجازی منتشر کند.»

به گزارش جهان، این مستند در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
واقعا تاسف آوره. این تنها یک چشمه کوچک از تخلفات و بی ادبی های فراوان نیروی انتظامی است.
علا
دوست عزیز شما به این نیرو پول مدهید که قانون را اعمال کنه اگه قرار باشه این کارو نکنه که لزومی نداره که باشه ولی اگر هم بخواد اعمال کنه باید خیلی بیشتر از اینها باید توقیف کنه
United States
بهانه: حقوقمون کمه !!!!!
نتیجه: هر جور دلمون بخواد با مردم رفتار می کنیم و قانون هم خود مائیم به هیچکس هم هیچ ربطی نداره هیچکس هم جرات نداره با ما برخورد کنه !!!!!

ستوانش که این باشه وای به حال سرگرد و سرهنگ و سرتیپش !!!!!!!