يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۵

آیا ظریف به واشینگتن می رود؟

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 316582
برخی تحلیلگران در تهران حدس می زنند احتمال دارد محمد جواد ظریف در روزهای آینده سفری به واشینگتن داشته باشد.
آیا ظریف به واشینگتن می رود؟
به گزارش جهان، ایران هسته ای نوشت:

ظریف که با کاروان دکتر روحانی به تهران بازنگشته مطابق روال معمول قصد دارد تا انتهای نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در امریکا بماند.

برخی تحلیلگران در تهران می گویند احتمال دارد ظریف به منظور تکمیل مذاکرات و رایزنی ها با مقام های امریکایی سفری هم به واشینگتن داشته باشد.

لازم به ذکر است که تا امروز هیچ سیاستمدار ایرانی به واشینگتن نرفته و این فقط محمد جواد ظریف بوده است که پیش از این یک بار با مجوزی که از تهران داشت به واشینگتن سفر کرده و با برخی مقام های دولت و کنگره امریکا ملاقات داشته است.

اگر سفر ظریف به واشینگتن انجام شود به این معنا خواهد بود که ابعاد پنهان سفر دکتر روحانی به نیویورک بسیار عمیق تر از ابعاد آشکار آن بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله که ابعاد بسیار فراتر باشد تا ملت بدبخت و مفلوک ایران از این رنج و بدبختی نجات پیدا کنند و روزهای خوشی در آینده داشته باشند.
مردم ایران به صراحت دیدند که زمانی که اصولگرایان مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران اعلام می کردند و در حالی که بیماران ام اس زجر می کشیدند و بیماران سرطانی می مردند و کارگران بی خانه و کاشانه از خانه های استیجاری به بیرون پرت می شدند و فقرا در حسرت برنج و غذا شب را تا صبح می رساندند این مدعیان مقاومت بودند که حقوقهای کلان دولتی می گرفتند و حانه ها و ماشینهای حکومتی دریافت می کردند و زندگی مرفه را نتیجه مقاومت می دانستند و شعار مقاومت را محکم تر می دادند و هیهات از یک ذره مقاو.مت
Iran, Islamic Republic of
لطفا برای توجیه وادادگی دیگران را به فساد متهم نکنید. اگر فرد فاسدی هم بوده باید برخورد میشده
غح - ط
با سلام مگر ایشان از آمریکا برگشت ؟
ابعاد پنهان مذاکرات دیکته شده از سوی آمریکاست و احمدی نژاد بارها این خواسته آمریکا را بر ملا کرد و در این دولت عملا شیو ه مذاکرات و محتوی و ... از مردم پنهان است !! البته راستی شاید ضعف در عدم دسترسی به فیسبوک و سرک کشیدن به سایت آقای ظریف است که برای دوستان محرم خود در آنجا گزارش مینویسد ؟خوب لااقل این موضوع را حل کنید اینکه راحت ومطلوب نظرشماست !!!
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه بره همه چیز حل بشه.....................
Iran, Islamic Republic of
به امید حل شدن تمامی مشکلات سیاسی و اقتصادی ایران و رهاشدن ملت ایران ازشرتمامی تحریمهاودشمنی های بین المللی .