دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

لیونی: راه حل 2 دولت به نفع اسرائیل است!

يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب: 316490
وزیر دادگستری و مسئول رژیم صهیونیستی در پرونده مذاکرات سازش با تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که راه حل «دو دولت برای دو ملت» به نفع اسرائیل است.
به گزارش جهان، خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم نوشت: «زیپی لیونی» طی اظهاراتی در افتتاحیه کنفرانس سه روزه سازمان یهودیان آمریکا موسوم به «جی استریت» گفت که تنها راه حفظ ارزش‌های دموکراسی برای اسرائیل، پذیرش ایده دو دولت برای دو ملت است.
 
وی افزود که دو واژه اسرائیل و صلح منافاتی با یکدیگر ندارد اما صلح و امنیت باید در کنار هم باشند. لیونی همچنین مدعی شد که ما تنها طرفی نیستیم که تهدیدات ایران و یا افراطی‌های اسلام‌گرا در منطقه را درک می‌کنیم اما در سایه استمرار منازعه بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها نمی‌توان از منافع مشترک با کشورهای عربی و اسلامی سخن گفت.
 
خاطرنشان می‌شود مذاکرات سازش بین رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان در تاریخ 29 و 30 جولای گذشته تحت نظارت «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در واشنگتن ازسر گرفته شد و تا کنون هفت دور مذاکرات بین دو طرف فلسطینی و اسرائیلی برگزار شده است.
 
قرار است «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز روز دوشنبه برای گفت‌وگو با «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *