جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

پیشنهاد ربیعی به کارگران بسیجی

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 316222
ربیعی درهمایش تجلیل از حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس گفت: کارگران بسیجی باید فرهنگ کار و بهره وری را ترویج کنند
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی ربیعی، وزیرتعاون، کار ورفاه اجتماعی امروز درهمایش تجلیل از حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس گفت:‌ گاهی مقطعی از تاریخ یک ملت ، برکل تاریخ آن ملت سایه می افکند . دفاع مقدس نیزبیانگرهمان واقعه تاریخی است. لذا باید با پاسداشت هفته دفاع مقدس اهمیت این واقعه تاریخی را به نسل های جدید یاد آورشویم .

وی افزود : ‌نسل های آینده ،باید بدانند که مقاطعی چون بهمن ۵۷ وشهریور۵۸را نباید فراموش کنند .

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد : ‌ایستادگی در برابرتجاوزرا باید به نسل های آتی ایران یادآورشویم که ایرانی همان قدر که مهربان و مسالمت جو است در مقابل حرف زور هم مقاومت وایستادگی می کند و از جان شیرینش هم مایه می گذارد .

وی یاد آورشد :‌ درتحولات اجتماعی یک نسل معمولا محوریت را دارد اما درجنگ هشت ساله پیرمردان وپیرزنان باکمک های خود درکنارنوجوانان درجبهه های جنگ حضورداشتند .

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد :‌ درهمه کشورهایی که جنگ را تجربه کرده اند درهیچ کجای دنیا مانند ایران ،یک ملت این گونه درجبهه های جنگ ایستادگی نکرده اند .

ربیعی ادامه داد :‌درجبهه جنگ هشت ساله مهندس،‌دانش آموز، دانشجو و کارگردرکنارهم جنگیدند که این کارآمدی دین را ثابت می کند ونظریه ولایت فقیه را یاد آورمی شود .

وی خاطرنشان کرد :‌روزی که جنگ شروع شد از محل کارم برای شرکت در جلسه حل اختلاف حاضر شدم که حمله عراق به ایران انجام گرفت و نکته حائز اهمیت در این جریان این است که کارگران کشور با حضوروفعالیت خود درواحدهای تولیدی مانع از اختلال در روند تولید و اقتصاد کشورشدند .

وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی با اشاره به شهدای کارگری ترورهای کورمنافقین نیز گفت : ‌شهدای کارگری هم درجبهه های جنگ نقش داشتند و هم در سنگر واحدهای تولیدی به ایفای نقش پرداختند .

وی تصریح کرد :‌درزمان جنگ با وجود اینکه ‌دست مزدها حتی یک ریال هم اضافه نشد اما کارگران با حضور فعال خود در واحدهای تولیدی ازجنگ ودفاع مقدس پشتیبانی کردند .

ربیعی بااشاره به تحقق حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد :‌کار وتولید باید به عنوان یک ارزش تلقی شود وکارگران وبسیجیان کارگرباید فرهنگ کاروبهره وری را ترویج کنند تااقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی شکل گیرد .

وزیرتعاون، کار ورفاه اجتماعی افزود :‌دولت تدبیر و امید بارای مردم انتخاب شده وبه دنبال رونق تولید وتوسعه صنعتی است .

وی با بیان اینکه باواردات های میلیاردی و اقتصاد وارداتی نمی شود اقتصاد ملی و مقاومتی را محقق کرد اظهارداشت :‌باید فرهنگ استفاده ومصرف تولیدات داخلی ازقبیل نساجی ، لوازم خانگی و مواد غذایی در جامعه ترویج شود .

ربیعی درادامه گفت :‌درزمان جنگ کارگران بسیجی برای حفظ خاک جنگیدند و امروز باید با حرکتی جهاد گونه و بسیجی واربرای حفظ و توسعه تولید ملی اقدام کنیم .

وزیرتعاون،‌کار ورفاه اجتماعی یاد آورشد :‌اگرامروز غرب ازموضع تکریم باماسخن می گوید ناشی از مقاومت و ایستادگی بسیج است وکارگران ، مدیران و صاحبان صنایع ، کارفرمایان و کارآفرینان باید بسیجی وار این موضوع را ترویج کنند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بارک الله