جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۹

پرسپولیس ستاره اردبیلی را از چنگ رئال در آورد

پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب: 315792
باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد با ستاره 9 ساله اردبیلی که تکنیکش همه را خیره کرده را جذب کرده است.
به گزارش جهان به نقل از خبر، باشگاه پرسپولیس از انتقال رسمی ستاره 9 ساله اردبیلی به این تیم خبر داد. آن هم با قراردادی 10 ساله.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در گزارشی به این انتقال اشاره کرده و نوشته است مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس با حضور در اردبیل یکی از بلند مدت ترین قراردادهای تاریخ ایران را با یک بازیکن امضاء کرده است. امیر حسین حاجی زاده بعد از این گل کرد که در حاشیه سفر گروه فیلمبردای برنامه 90 تصاویر او از برنامه فردوسی پور پخش شد و عادل اعلام کرد میشل سالگادو فیلم بازی این بازیکن را دیده و از طرف باشگاه رئال مادرید به دنبال او هستند. همزمان با این گفته فردوسی پور ، پرسپولیسی ها پیش دستی کردند و این بازیکن را قبل از رئال خریدند!

باید دید این انتقال هم یکی از ایده های رویانیان برای درآمدزایی است یا این نونهال با استعداد می تواند روزی چون مسی بازیکن بزرگی شود؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


amin
بذارین بره اروپا پیشرفت کنه آخه این چه کاریه
یعنی چی بره اروپا پیشرفت کنه مگه اینجا پیشرفت نمی کنه ؟
واقعا اگه رئال یا هر تیم دیگه می خوادش تورو خدا نذارین بره پرسپ.لیس که...
آغاز بدبختی این نونهال . فردا این هم میشه مثل همه بازیکنان ایرانی که به جای این دنبال توپ بدوند سعی می کنند توپ بیاد زیرپاشون و عوضش ترجیح می دن دنبال پول بدوند.
بیچاره نابود شد
حیف شد
به این میگویند حماقت و خودنمایی . کودکی که میتونست با آموزش درست نزد بهتریت مربیان و فوتبالیستهای دنیا باعث افتخار ایران و ایرانی بشه ، با خودنمایی مدیران یه باشگاه ، که حتی بازیهای تیمش در حد نوپ جمع کنهای رئالم نیست، اینطور رو به نابودی میره. به نظرم این کودک و خانوادش و همه ملت ایران این ظلم را نخواهند بخشید
علیرضا
یعنی از چنگ رئال درآورد؟ یکی جلوشونو بگیره نزارید این بچه مثل خیلیای دیگه درگیر حواشی کاذب فوتبال ایران بشه
آیندشو خراب نکنید
بزرگ نکنید همشهری داییه
محسن
حداقل در اروپا اگه فوتبال یاد نگیره اخلاق حرفه ای فوتبال رو که یاد می گیره .

میخوان از قبل انتقال این نوجون برا خودشون کیسه بدوزن بیچاره والدین بچه.