دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۱
۱

فیلم/ افشاگری‌های دایی و دفاع قهرمانی

سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 315448
برنامه شب گذشته (اول مهرماه ۹۲) نود به داوری جنجالی دیدار سپاهان ـ پرسپولیس اختصاص یافت. دایی اتهامات خود علیه قهرمانی را درست عنوان کرد و گفت این داور از طریق یکی از دوستان مشترک که داور است (مرتضی کریمی) برای ماست‌مالی کردن این موضوع با او تماس گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقا من یه سوال دارم. گیرم این آقای قهرمانی رشوه گرفته که پرسپولیس ببازه، چرا این میثم حسینی باید تو محوطه جریمه به بازیکن سپاهان لگد بزنه!؟ طبق نظر کارشناسان قهرمانی کمی سخت گیر بوده و به جای کارت زرد، کارت قرمز داد!
حالا خوب بوده دقیقه 2 بوده اگه دقیقه 90 این اتفاق میفتاد علی دایی چکار میکرد!؟ اگه قرار بود قهرمانی کارت قرمز و پنالتی بگیره، بهترین موقع برای پرسپولیس همون دقیقه 2 بود چون علی دایی میتونست تاکتیک تیم رو عوض کنه و نتیجه بهتر بگیره!! آخه اگه داور میخواست بازی رو در بیازه، دقیقه 2 پنالتی نمیگرفت چون تیم فرصت جبران داشت. اما ....! اون صحنه یه اتفاق عادی فوتبالی بود!!!
به نظرم قهرمانی شاید رشوه گرفته ، اما باخت پرسپولیس تقصیر علی دایی بوده!