يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

یک سؤال از پدر، پرسش مهر روحانی

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 315078
رئیس‌جمهور در طرح پرسش مهر خود از دانش‌آموزان گفت: اگر پدر شما رئیس جمهور باشد چه اقدامی را به او پیشنهاد می‌کنید تا اعتدال را در همه شئون زندگی ایرانی را رعایت کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: امسال ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز در ۱۰۵ هزار واحد آموزشی مشغول به تحصیل می‌شوند که حدود ۱ میلیون و ۳۰ هزار نفر معلم و کارکنان مدارس در سال تحصیلی جدید فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: بازگشایی مدارس در یک روز است اما شش ماه است که در وزارت آموزش و پرورش مشغول برنامه ریزی در این زمینه هستیم و در سه فاز تعمیر، تجهیز و آمادگی مدارس، تبلیغ و توجیه خانواده‌های دانش آموزان و سازماندهی نیروی انسانی فعالیت‌هایمان را برنامه ریزی کردیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: امیدواریم سال تحصیلی ۹۲ - ۹۳ سال امید، تدبیر و رشد و شکوفایی رشد مدارس باشد. همچنین در سال تحصیلی جاری پنج‌شنبه‌ها تعطیل هستند و برای برخی از مدارس به اختیار آنها در روزهای پنج شنبه فعالیت های فوق برنامه طراحی شده است.

به گزارش تسنیم، امروز زنگ آغاز سال تحصیلی جدید توسط رئیس جمهور در دبیرستان دخترانه الزهرا در منطقه یافت آباد نواخته شد و رئیس جمهور پرسش مهر خود را از دانش آموزان مطرح کرد.

پرسش مهر رئیس جمهور از دانش آموزان این بود که اگر پدر شما رئیس جمهور باشدچه اقدامی را به او پیشنهاد می‌کنید تا اعتدال را در همه شئون زندگی ایرانی را رعایت کند. خوشحال می‌شوم با طرح این پرسش دانش آموزان رئیس جمهور را پدر خود بدانند.

همچنین رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد که حق اعتراض باید از مدرسه آغاز شود و کرسی آزاداندیشی در مدارس شکل بگیرد و زنگ انشا در مدارس تقویت شده و از این طریق دانش آموزان برای رئیس جمهور نامه نوشته و پیشنهادات خود را ارائه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلمانی
کافی است از دوستان افراطی خود دور و به دوستان واقعی میهن نزدیک تر شوید همین!