شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
پدر شهید هادی باغبانی:

چند روز قبل از شهادت فرزندم خواب مقام معظم رهبری را دیدم

يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 314785
پدر شهید باغبانی گفت: چند روز قبل از شهادت فرزندم من خواب مقام معظم رهبری را دیدم که در عالم خواب در حال بوسیدن من است.
چند روز قبل از شهادت فرزندم خواب مقام معظم رهبری را دیدم
به گزارش جهان، پدر شهید هادی باغبانی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه فرزند شهیدم یک بسیجی واقعی بود، اظهار داشت: شهید باغبانی از ابتدای زندگی در راه قرآن و اسلام گام برداشته است.

وی تصریح کرد: آرزوی هر کسی به شهادت رسیدن در راه اسلام است و یکی از آرزوهای فرزندم شهید شدن بود که به آرزوی خود رسید.

پدر شهید باغبانی، شهادت فرزند خود در راه اسلام را یکی از افتخارات خود دانست و بیان کرد: امیدوارم شهید هادی باغبانی در آن دنیا به یاری خانواده خود را بیاید.

باغبانی با اشاره به اینکه جوانان باید راه شهدا را ادامه دهند، تصریح کرد: ادامه دادن راه شهدا فقط به منظور شهید شدن نیست.

پدر شهید هادی باغبانی، یکی از اهداف شهدا را ترک گناه و دوری از رفتارهای شیطانی دانست و گفت: جوانان باید در کنار ترک گناه باید واجبات دین خود را انجام دهند و یک یار و یاور واقعی مقام معظم رهبری باشند.

باغبانی اظهار داشت: پشتیبانی از مقام معظم رهبری کشور ما را از هرگونه خطرات و هجمه‌ها مصون نگه می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید از فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا درس عبرت بگیرند، افزود: مسئولان کشور ما در باید در اجرای قانون تلاش کنند و نگذارند خون جوانان کشورمان پایمال شود.

پدر شهید باغبانی تأکید کرد: کم‌کاری مسئولان برای آنها شرمندگی می‌آورد که هیچ‌گاه از چشمان شهدای این نظام دور نیست.

باغبانی با اشاره به اینکه یک ماه قبل از شهادت فرزندم چهره او حرکات و رفتار بسیار تغییر کرده بود، گفت: چند روز قبل از شهادت هادی باغبانی من خواب مقام معظم رهبری را دیدم که در عالم خواب در حال بوسیدن من است.

وی تصریح کرد: بعد از دو روز که از آن خوابم گذشت، خبر شهادت هادی را برایم آوردند.

پدر شهید هادی باغبانی در پایان تأکید کرد: بنده مطیع فرمان خدا هستم و اگر قرار باشد یکی دیگر از فرزندم در راه اسلام شهید شود من افتخار می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *