چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۶
۴

ناگفته‌هایی از عملیات فرزندان انتفاضه در پادگان اشرف

جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب: 314465
تاکنون نیمی از مجروحان عملیات فرزندان انتفاضه شعبانیه کشته شده اند.
ناگفته‌هایی از عملیات فرزندان انتفاضه در پادگان اشرف
به گزارش جهان، به دنبال مفقود شدن هفت تن از اعضای کادر منافقین در جریان حمله فرزندان انتفاضه شعبانیه به پادگان اشرف، احتمالات متعددی در این باره مطرح شده که عبارتند از:
1- کشته شدن آنان توسط منافقین در راستای یک تصفیه حساب درونی
2-اسارت آنان توسط فرزندان انتفاضه و تحویل آنان به دولت مالکی
3- فرار آنان از اشرف و پناهنده شدن به یک کشور اروپایی
4- احتمال نفوذی بودن آنان و بازگشت به ایران.

به گزارش مشرق، مقامات منافقین در پادگان اشرف می گویند تاکنون نیمی از مجروحان عملیات فرزندان انتفاضه شعبانیه کشته شده و بقیه آن ها در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ هستند و آن هایی هم که بتوانند جان سالم به در ببرند تا آخر عمر باید به صورت فلج روی تخت یا ویلچر زندگی کنند.

نکته قابل توجه در این عملیات یک ساعته آن بود که علیرغم کشته شدن حدود 80 نفر از اعضای کادر اصلی منافقین، هیچ یک از نیروهای مهاجم که از فرزندان انتفاضه شعبانیه بودند دچار تلفات و حتی جراحت سطحی نشدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علوي
تو کل دنیا از شنیدن خبر مرگ دو گروه خوشحال میشم، یکی تروریستهایی که تو سوریه زن و بچه مردم رو میکشند و با جهاد نکاح! میجنگند و یکی هم این منافقین وطن فروش خائن مردم کش.
حسین
علوی عزیز سخن شما حرف دل امت حزب الله است انشاالله رو زی برسد این دو گروه فاسد و خیانت پیشه و منحرف کلا نابود شوند
محمد رهنما
به امید روزی که خبر مرگ مسعود لجنی و مریم لجنی را بشنویم
Iran, Islamic Republic of
دست تک تک فرزندان انتفاضه را بخاطر این کار بزرگ میبوسم و از خدای بزرگ میخواهم این عملیلات را جهاد بزرگ به حسابشان بگذارد، چرا که چهره های خبیثی را که سالها خون فرزندان قهرمان این کشور اسلامی را به زمین می ریختند تنبیه کردند تا درس عبرتی باشد برای جنایتکاران.