جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۱

تصمیم‌گیری درباره مدیرعامل شرکت بورس انرژی یک‌هفته‌دیگر/عدم‌رسیدگی به‌تخلفات

يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 313274
خصوصیات و صلاحیت‌های مدیرعامل جدید بورس انرژی در جلسه امروز هیأت مدیره بررسی و برای تصمیم‌گیری به مراجع ذی‌صلاح ارسال شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جلسه امروز هیأت مدیره بورس انرژی ایران به منظور تعیین مدیرعامل برگزار شد، اما در مورد گزینه خاصی تصمیم‌گیری نشد.

رایزنی بین اعضای هیأت مدیره در حال انجام است و در این جلسه فعلاً پرونده انتخاب دومین مدیرعامل باز شده است. اینکه چه گزینه‌ای بر سر کار بیاید منوط به ارسال نظرات مراجع ذیصلاح از جمله سازمان بورس و اوراق بهادار است.

به گزارش فارس، قرار است در جلسه بعدی که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود مدیرعامل جدید با توجه به دریافت نظرات مراجع و همچنین انطباق خصوصیات و شرایط مدیرعامل با صلاحیت‌های حرفه‌ای معرفی شود.

به گزارش جهان، سال گذشته بر سر پذیره نویسی عمومی سهام شرکت بورس انرژی ایران جنجال زیادی صورت گرفت و شائبه تقلب در بانک ملی ایران موجب شد تا مطالبه جدی جهت تحقیق و تفحص درباره این واگذاری شکل بگیرد که متأسفانه تا کنون اقدامی در این خصوص از سوی هیچ نهاد قانونگذاری و نظارتی صورت نپذیرفته است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *