جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۵
۲

مافیای اصلاح‌طلب وارد می‌شود! / پشت‌پرده هجمه به راستگو

شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 312842
عضو فراکسیون تندروها در مجلس ششم، الهه راستگو عضو شورای شهر تهران را به خاطر رأی دادن به شهرداری قالیباف، انواع اهانت‌ها و اتهام‌ها را نثار وی کرد.
مافیای اصلاح‌طلب وارد می‌شود! / پشت‌پرده هجمه به راستگو
به گزارش جهان، ولی‌ا... شجاع‌پوریان که اکنون عضو شورای شهر است در مصاحبه با سایت «خرداد»، راستگو را صرفا به این خاطر که قالیباف را شایسته‌تر از محسن هاشمی برای شهرداری تشخیص داده، «جاسوس»، «دورو»، «بی‌صداقت»، «منافق» و... خواند!

او مدعی شده الهه راستگو در جلسات اصلاح‌طلبان نقش جاسوس را داشته و خود را به پول فروخته است!

به کارگیری چنین ادبیاتی درباره یک عضو شورای شهر صرفا به خاطر رأی و انتخابی متفاوت در حالی است که فراکسیون متبوع آقای شجاع‌ پوریان در مجلس ششم-فراکسیون مشارکت- به معنای واقعی کلمه پر از عناصر دورو، بی‌صداقت، منافق و جاسوس بود؛ چندان که شماری از این افراد به اروپا و آمریکا پناهنده شده، سرّی‌ترین اطلاعات مجلس و نظام را به مراکز اطلاعاتی غرب فروخته و به ملت و کشور خود خیانت کردند بدون اینکه با کمترین اعتراض عناصر غیرتمندی(!؟) نظیر شجاع‌ پوریان مواجه شوند.

امثال فاطمه حقیقت‌جو، اکبر موسوی‌خوئینی، رجب مزروعی، شیرزاد و... از شبه اصلاح‌طلبان مجلس ششم بودند که رسوایی‌های بی‌سابقه و غیرقابل قیاس با یک رأی خانم راستگو به بار آوردند اما غیرت مدعیان اصلاح‌طلبی و صداقت‌ هرگز به جوش نیامد.

ظاهرا آقای شجاع پوریان تمام آنچه را که درباره عملکرد طیف متبوع خویش در ۱۲-۱۰ سال گذشته باید به زبان می‌آورد، ذخیره کرده و نثار یک عضو شورای شهرکه نمی‌دانسته با «مافیا» طرف است، کرده است.

گفته می‌شود حملات کم‌سابقه و پرحجم به خانم راستگو یک مصوبه درون حلقه‌ای در میان اصلاح‌طلبان بوده تا ضمن ارعاب و بالا بردن هزینه استقلال رأی، از تکرار اتفاق مشابه توسط دیگر اصلاح‌طلبان جلوگیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اين رفتار اصلاح طلبان نشانه فروپاشي از درون است. آنها سعي دارند استقلال رأي و عدم همراهي با خود را براي اعضا پرهزينه كنند. واقعا رفتارشان فاشيستي و ديكتاتوري است. شعار آزادي انديشه برايشان دروغي بيش نبود.
داوود
Iran, Islamic Republic of
بخشي از اصلاح طلبان تمام قد با دوهدف به معركه آمده اند اول پس از سالها در بوق تبليغاتي خود براي حضور در جامعه بدمند وبعد از طريق نشريات هم طيف ننه من غريبم بازي در آورند تمام تلاش انها در دو سال آينده براي گرفتن مجلس با سياه نمائي عمل كرد نمايندگان مجلس در مقابل دولت وعضو گيري از انها وبعد كنار گذاشتن آنان پي گيري خواهد شد