يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۶

پیشنهادیک‌مسئول برای‌کسرحقوق کارمندان

چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 312366
یک مسئول اجرایی پیشنهاد داده بود به جای تامین این کسری از درآمد عمومی، درصد کوچکی از افزایش حقوق کارمندان سراسر کشور کسر و به حساب این صندوق واریز شود.
به گزارش جهان، روزنامه خراسان نوشت:

در حالی که بر اساس ماده ۱۰۰ قانون استخدام کشوری، در صورت عدم کفایت وجوه صندوق بازنشستگی، دولت مکلف است کمبود آن را در بودجه کل کشور از محل درآمد عمومی تأمین و پرداخت کند، شنیده شده یک مسئول اجرایی دولت سابق که همچنان مشغول فعالیت است، پیشنهاد داده بود به جای تامین این کسری از درآمد عمومی، درصد کوچکی از افزایش حقوق کارمندان سراسر کشور کسر و به حساب این صندوق واریز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بی جا کردن ایشان همچین حرفی زدند اگه اینطوری هست اول حقوق وزرا را کم کنید . ، وامهای بلاعوض ندهید و اینقدر بیت المال حروم نکنید .
محمد
Iran, Islamic Republic of
بعله دیگه دیوار کوتاه تر از دیوار کارمندم که نیست دیگه پس دوباره کارمندای عزیز دست به جیب شن لطفا
به جای این پیشنهاد احمقانه، یه مقدار از نور چشمی های خودتون و کسانی که هواشونو دارید مالیات بیشتری بگیرید. اینطوری مشکل کسری بودجه کاملا حل میشه
Iran, Islamic Republic of
آره با این تورم 44درصدی و افزایش 15درصدی حقوق کارمندان یعنی کاهش قدرت خرید30درصدی باید درصدی را کسر کنند
واقعا اینها حجالت نمیکشند
خودشون میلیارد میلیارد می خورن و عین خیالشونم نیست.بعد میخوان با این وضع تورم و بلاهای اسمانی و زمینی که سر مردم اوردند ، با وقاحت تمام از حقوق کارمند بیچاره کسر کنن تا جای خالی کسریاشونو پر کنند...
نامه کسر از حقوق؟