يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

دیکتاتوری‌ اصلاح‌طلبان مشخص شد

سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 312185
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اعضای حزب اصلاح‌طلب کار به دلیل رأی خانم راستگو به قالیباف، مسئله اخراج وی را از حزب در دستور کار خود قرار داده‌اند و این نشان‌دهنده دیکتاتوری اصلاح‌طلبان است.
به گزارش جهان، فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس به اقدام الهه راستگو در رأی دادن به آقای قالیباف در انتخابات شهرداری تهران و هجمه اصلاح‌طلبان به وی اشاره کرد و اظهارداشت: اصلاح‌طلبان با این اقدام خود دیکتاتوری‌شان را ثابت کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح‌کرد: اصلاح‌طلبان تلاش کردند تا نظر خود را به کسی که می‌خواست آزادانه رأی دهد تحمیل کنند و خانم راستگو که به آقای قالیباف رأی داده بود را تحت فشار قرار دادند.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام آنها نشان داد که اصلاح‌طلبان تنها ادعای آزادی بیان را دارند، افزود: اعضای حزب کار به دلیل رأی خانم راستگو به قالیباف، مسئله اخراج وی را از حزب در دستور کار خود قرار داده‌اند و این نشان‌دهنده دیکتاتوری اصلاح‌طلبان است.

رهبر در بخش دیگری از سخنان خود به انحصارگرایی اصلاح‌طلبان اشاره و اضافه‌کرد: این انحصارگرایی نوعی از افراط‌ به شمار می‌رود؛ آقای روحانی باید این موارد را مدنظر داشته باشد و از آنها در امور حساس استفاده نکند تا اعتدال به سرنوشت اصلاحات دچار نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *