شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۲
عضو شورای اسلامی شهر تهران:

تصمیم حزب‌کار درباره راستگوفاجعه‌آمیز است

سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 312156
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت در صورت اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار به دلیل رای دادن به قالیباف، این تصمیم مایه ننگ این تشکیلات خواهد بود.
به گزارش جهان، معصومه آباد در گفت‌وگو با فارس درباره خبر اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار گفت: من اصلا راجع به این موضوع اطلاعی ندارم و چیزی در این زمینه نشنیده ام. ولی اگر این اتفاق برای ایشان بیفتد، این مایه ننگ این حزب است.

وی ادامه داد: اخراج نماینده ای که فارغ از شان حقیقی اش، شان حقوقی وکالت مردم را هم دارد،‌ آن هم به این دلیل که بخواهد با یک جریان سیاسی همراه شود، مایه ننگ آن تشکیلات سازمانی است که آن نیرو را به شورای شهر فرستاده تا مشکلات مردم را حل کند، ولی با نگاه سیاسی به عضو شورا نگاه می کند و منافع حزبی و صنفی را به مصالح مردم اولی و ارجح می داند.

آباد تصریح کرد: در صورت صحت داشتن این خبر و وقوع این اتفاق، فکر می کنم این فاجعه آمیزترین تصمیمی است که یک سازمان می تواند برای عضو خود بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
چه فاجعه ای ؟ خداناظر به اعمال همه ما هست. ایشان اگر خدا را داشته باشند چه نیازی به ...
در دکان این حزب الکی را گل بگیرید الساعه
التماس دعا