پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

توصیۀ خواندنی یک شهید به مسئولان

سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۵۴
کد مطلب: 312070
«این وصیت‌نامه‌هایی که این عزیزان می‌نویسند مطالعه کنید، پنجاه سال عبادت کرده‌اید و خدا قبول کند. ... این وصیت‌نامه‌ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید. امام خمینی(ره)». بر همین اساس ازین پس هر شب وصیت نامه یک شهید را به عنوان تحفه‌ای از گنجِ جنگ پیشکش کاربران بزرگوار مجله شبانه خواهیم کرد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، شهيدحسين دهقان نيري در چند خط، این چنین ساده سفارش میکند که:

متن وصیت نامه

بنام الله پاسدار حرمت خون شهيدان با سلام برمهدي موعود (عج) و نايب برحقش خميني بت شكن و با درود بر شهيدان اسلام از صدر اسلام تا كربلاي خونين حسين (ع) و از آنجا تا كربلاي خونين ايران .

اينجانب حسين دهقان نيري اكنون كه عازم خط مقدم جبهه نبرد حق عليه باطل هستم چند خطي را بعنوان وصيت يادداشت مي نمايم تا در صورتي كه در اين راه كشته شدم به آن عمل گردد.

1- به پدر ومادرم : از شما خواهش مي كنم كه براي من لباس سياه به تن نكنيد مبادا كه دشمن از پوشيدن لباس سياه شما وگريه شما خوشحال شود. براي من در مراسم خرج زيادي نكنيد و هر چه خواستيد به جبهه كمك كنيد. برادر و خواهرانم مبادا به خاطر از دست دادن من ناراحت شويد. درضمن تعدادي خورده قرض به افراد دارم كه بپردازيد. بدهكاري به دايي عباس پرداخته .
2- به همسرم : اميدوارم كه به خاطر من از اين جهان فاني ناراحت نشوي و نگذاري كه فرزندانمان كمبود پدر را احساس كنند .ضمنا هر وقت كه خواستي ازدواج كن اما مواظب باش كه اسير دنيا پرستان و بوقلمون صفتان نشوي
3- به امام جمعه نير: اميدوارم كه قاطعانه در مقابل سودجوها و فرصت طلبها ايستاده و نگذاريد خون هزاران هزاران شهيد در راه انقلاب از بين برود .
4- به مسئولين استان و مملكتي: اميدوارم كه سعي كنيد در ادرات كم كاري و پارتي بازي را از بين برده و حق را عمل كنيد.

درپايان از كليه برادران عزيزي كه مي توانند به جبهه بيايند تقاضا دارم به جبهه آمده و سنگرهاي خونين جبهه را حفظ كنند و در محل نير با سودجوها به سختي مبارزه كنند .به اميد پيروزي رزمندگان اسلام وطول عمر رهبر انقلاب .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *