يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

انتصابات جدید در میراث فرهنگی

يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 311775
طی احکام جداگانه‌ای از سوی نجفی، مدیرکل حوزه ریاست و سرپرست معاونت سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی منصوب شدند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ محمدعلی نجفی معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با صدور حکمی "علیرضا تابش" را به عنوان مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست و دبیر شورای معاونان منصوب کرد. علی رضا تابش پیش از این مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آخرین سمت وی مدیر هماهنگی امور یادمان‌های روسای جمهور در سازمان اسناد و کتابخانه ملی بوده است.

از دیگر سوابق تابش می توان به مدیر موزه و یادمان ریاست جمهوری، مشاور رییس موزه ملی قرآن کریم، مشاور رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، عضو هیات نظارت بر انجمن های دوستدار میراث فرهنگی و عضو هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران اشاره کرد.

گفتنی است نجفی از زحمات و تلاشهای بهروز ندایی مدیرکل پیشین حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تشکر و قدردانی کرد.

همچنین محمد علی نجفی با صدور حکمی امید حاجتی را به عنوان سرپرست معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع منصوب کرد.حاجتی پیش از این مدیر کلی دفتر تسهیلات و تامین منابع معاونت سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری را برعهده داشت.

گفتنی است نجفی از زحمات و تلاشهای مجید ابوالفتحی معاون پیشین سرمایه گذاری و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری تشکر و قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *