يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
نمایندگی ایران در سازمان ملل:

اتهام به ایران برای تحریک کنگره است

شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 311423
علیرضا میریوسفی سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به ادعای روزنامه امریکایی مبنی بر صدور دستور ایران به شبه نظامیان عراقی برای حمله به منافع امریکا در صورت حمله امریکا به سوریه گفت که این اتهامات بی اساس بوده و با هدف" تحریک کنگره" برای صدور مجوز حمله به سوریه طرح می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، روزنامه وال استریت ژورنال اخیرا در گزارشی مدعی شد که ایالات متحده دستور یک مقام ایرانی را ردیابی کرده که به شبه‌نظامیان حامی ایران در عراق دستور می‌دهد، در صورت حمله به ایالات متحده به سوریه، منافع این کشور در عراق را هدف حمله قرار دهند که علیرضا میریوسفی سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل در واکنش اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بطور قاطعانه اتهامات واردشده را تکذیب می کند. این اتهامات بی اساس با هدف دمیدن بر آتش بحران سوریه و تحریک کنگره برای صدور مجوز برای آغاز جنگ ویرانگر دیگری در خاورمیانه مطرح می گردند. باید به خاطر داشت که اتکا به چنین گزارشات اطلاعاتی به نقل از مقامات ناشناس آمریکایی باعث تکرار فاجعه دیگری مشابه تراژدی عراق خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *