پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

رضازاده: شورا به کسی باج نمی‌دهد

يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 310340
منتخب مردم در شورای اسلامی شهر تهران معتقد است فضای شورای شهر نباید سیاسی شود و شورای شهرِ اول به دلیل سیاسی‌کاری به هدف خود نرسید.
به گزارش جهان، حسین رضازاده در گفتگو با تهران پرس، در خصوص سیاسی کاری در شورای شهر و سهم خواهی عده‌ای از اعضای شورا اظهارداشت: متاسفانه سهم خواهی از نمایندگان گروه‌ها و دسته‌ها تنها منحصر به شورای شهر نیست و در همه منصب‌ها دیده می شود ولی هوشیاری اعضای شورای شهر به این مسئله نشان داده است که آنها اسیر این جوسازی نخواهند شد. وی با تاکید بر لزوم نگاه واقع بینانه به شورا گفت: در شورای شهر باید نگاه واقع بینانه داشت و نگاه‌های سیاسی ایام انتخابات را فراموش کرد چون مردم از اعضای شورا انتظار دارند که مشکلات مردم را مرتفع کنند و شورا را از حاشیه‌ها دور کنند و سرنوشت شورای اول را برای آنها تکرار نکنند. شورای اول نتوانست مطالبه مردم را در خصوص مسائل مختلف برآورده کند به همین دلیل به حاشیه رفت.

این منتخب مردم تهران در شورای شهر افزود: همیشه عده‌ای از جریان های سیاسی هستند که قبل از ورود به شورا از اشخاص حمایت می کنند و بعد از ورود آنها به شورا از آنها سهم خواهی می کنند ولی اعضای منتخب این مسئله را نشان داه‌اند که اهل باج دادن به دسته یا جریان سیاسی خاصی نیستند و تنها به اعتلای شهر در ابعاد مختلف فکر می کنند.

رضا زاده در ادامه گفت: منتخبین شورا در انتخاب رئیس شورا و شهردار بر این مسئله تاکید کرده‌اند که شایسته سالارانه برخورد خواهند کرد و نگاه‌های سیاسی را از انتخاب‌هایشان کنار خواهند گذاشت تا بهترین شخص را برای شورا انتخاب کنند.

وی در پایان در خصوص گزینه‌های شهرداری گفت: به عقیده من آقای قالیباف خدمات خوبی را در شهرداری انجام داد‌ه‌اند و می توانند به مدیریت شهری کمک کنند ولی در نهایت نظر همه‌ی اعضا تعیین کننده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *