جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۱

رویانیان مبلغ قرارداد خلعتبری را گفت

شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 309975
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار روز جمعه با استقلال گفت: اگر ۶ گل بزنیم خیلی خوب است اما اینطور مزه آن ۶ تای معروف از بین می‌رود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد رویانیان در جلسه امضای تفاهمنامه باشگاه پرسپولیس با باشگاه بیرامار پرتغال گفت: ابتدا از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که در این برنامه حضور داشتند و آن را پوشش دادند. اگر هر بازیکنی در هر کشوری ستاره می‌شود به خاطر رسانه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه امضای این قرارداد نقطه عطفی در باشگاه پرسپولیس است اظهار داشت: چند ماه پیگیر این قضیه بودیم و خدا را شکر شب گذشته پرسپولیس فولاد را شکست داد و این قرارداد در شرایط خوبی امضا شد. اگر پرسپولیس فولاد را شکست نمی‌داد هواداران به ما می‌گفتند وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد چرا باید چنین اقداماتی انجام شود و این هم به خاطر نگاه نتیجه‌‌گرانه است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: امروز این قرارداد امضا شد و بعدازظهر هم اولین شعبه از رستوران رنجیره‌ای پرسپولیس در شیراز افتتاح می‌شود.

رویانیان ضمن اشاره به اینکه نقش استیلی در انتقال ۳ بازیکن جوان پرسپولیس به بیرامار پررنگ بوده، تاکید کرد: خوشبخانه در بحث آکادمی و مدرسه فوتبال خوب پیش رفتیم و به قولی که در گسترش آکادمی و مدرسه فوتبال پرسپولیس داده بودیم، عمل کردیم. چند ماه پیش ۵ مربی پایه خود را به برزیل فرستادیم تا در آن کشور دوره ببینند و اکنون هم ۳ بازیکن جوان و مستعدمان را به مدت یک سال در اختیار باشگاه بیرامار قرار می‌دهیم تا در لیگ پرتغال بازی کنند و آموزش‌های فنی لازم را ببینند.

وی گفت: مهم این است که ما توانستیم این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم و انشاءالله این مسئله تداوم خواهد داشت. قرار است در آینده ۵ بازیکن ۱۴ تا ۱۹ سال پرسپولیس را به برزیل بفرستیم تا آموزش‌های لازم را ببینند. در این انتقال لطف و محبت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشگاه بیرامار و عرق ملی آنها بسیار تاثیرگذار بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: انشاءالله باشگاه بیرامار هم پاسخ معنوی این انتقال را خواهد دید و هم پاسخ مادی آن را. امیدوارم بازیکنان ما در پرتغال بدرخشند و دیگر به ایران برنگردند. البته هم اگر برگردند خوشحال می‌شویم. قطعا این انتقال سرآغازی است برای توسعه فوتبال ایران.

رویانیان با اشاره به این مسئله که قرارداد ۳ بازیکن جوان پرسپولیس تا دو روز آینده ثبت خواهد شد، تاکید کرد: کنعانی و اسماعیل‌زاده امشب به کشور پرتغال سفر می‌کنند و میلاد کمندانی هم پس از حل مشکلات پاسپورتش به آنها ملحق می‌شود.

وی در خصوص رقم قرارداد این ۳ بازیکن تصریح کرد: قرار شده که پول قرارداد کنعانی، اسماعیل‌زاده و کمندانی در سال اول را باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و هزینه اقامت و دیگر موارد را باشگاه بیرامار بپردازد. اگر این بازیکنان سال بعد هم در اروپا ماندگار شدند و در تیم های دیگر بازی کردند آن وقت از پول قراردادشان ۶۰ درصد به باشگاه پرسپولیس و ۴۰ درصد به باشگاه بیرامار تعلق خواهد گرفت. قرارداد ما با باشگاه بیرامار به صورت چندجانبه است و در موارد تجاری، اقتصادی و ... هم قابل اجراست.

رویانیان درباره مسئله پرداخت هزینه اردوی تیم ملی در کشور پرتغال توسط باشگاه پرسپولیس گفت: من اعلام کردم که حاضرم هزینه هواپیمای تیم ملی و ۵۰ درصد مبلغ حضور در اردوی پرتغال را پرداخت کنم اما آقای کفاشیان به من گفت که دیر شده است. واقعا همه ما باید به تیم ملی کمک کنیم تا تیم ملی به اهدافش برسد.

وی در خصوص آخرین وضعیت حضور محمدرضا خلعتبری در پرسپولیس تاکید کرد: فسخ قرارداد این بازیکن با عجمان امضا شده و قرار است امشب ۵۰۰ هزار دلار به طرف اماراتی پرداخت کنیم تا خلعتبری قراردادش را با پرسپولیس امضا کند. اگر پرداخت این پول کمی دیر شد به خاطر این بود که پنجشبه و جمعه اتاق مبادلاتی ارزی بانک تعطیل بود و از کانال دیگری مبلغ را پرداخت کردیم.

رویانیان ادامه داد: این مبلغ با ۸ درصد سود از طریق چین به امارات پرداخت شد. قرار است ۱۰۰ هزار دلار این قرارداد به صورت اقساطی به باشگاه عجمان پرداخت شود.

وی در پاسخ به این سوال که در قرارداد بین باشگاه پرسپولیس و خلعتبری خود این بازیکن چقدر پول دریافت خواهد کرد گفت: قرارداد ما با خلعتبری ۶۵۰ میلیون تومان است که من حاضرم این مسئله را به صورت شفاف اعلام کنم. دو بند هم در قرارداد وجود دارد که اگر این بازیکن بالای ۱۰ گل برای پرسپولیس به ثمر برساند ۱۰۰ میلیون و اگر پرسپولیس آسیایی شود ۵۰ میلیون دیگر به او پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: این پیرزوی «ضرب شست» پیش از دربی بود. پرسپولیس شب گذشته ۷۵ درصد از قدرت واقعی خودش را نشان داد و من اعتقاد دارم می‌تواند به صددرصد هم برسد. بازیکنان پرسپولیس نشان دادند که در اوج هستند و شاید در بازی‌های گذشته نخواسته بودند این مسئله را اعلام کنند. به خاطر همین من کمی از آنها گله داشتم. با درایت آقای دایی بازیکنان می‌توانند فعل خواستن را صرف کنند که همان قهرمانی است.

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا برای مدیرعامل استقلال قصد کری ‌خوانی ندارد گفت: می‌خواهم به آقای فتح‌الله زاده بگویم آن زمان که بازیکن محبوب من یعنی نکونام را جذب کرد و سریع توانست به او بازی بدهد مشکلی نداشت اما حالا می‌گوید که خلعتبری نمی‌تواند بازی کند. می‌خواهیم ۳ روز قبل از دربی خلعتبری را جذب کنیم تا او در بازی حاضر باشد. اگر خلعتبری در دربی هم بازی نکند مقابل استقلال کم نمی‌آوریم. هرچند معتقدم داور دیدار با فولاد ۸۰ دقیقه قصد داشت امید عالیشاه را از دربی محروم کند.

وی در واکنش به این مسئله که دربی روز جمعه یک روز قبل از پیروزی ۶ بر صفر پرسپویس مقابل استقلال برگزار می‌شود و آیا احتمال تکرار این نتیجه وجود دارد گفت: اگر ۶ تا بزنیم که خیلی خوب است اما اینطور مزه آن ۶ تای معروف از بین می‌رود. اگر با ۲، ۳ و یا ۴ گل اختلاف هم پیروز شویم خوب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصغر
ابوذر خطاب به خلیفه گفت اگر این کاخ را با پول بیت المال ساختی خیانت کردی واگر با پول شخصی بوده اسراف که در هر دو حالت لعنت خدا را در پیش دارد