پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 30 May 2024
 
۰

تمجید وزیر ارشاد از دوره مدیریت قالیباف

پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب: 309501
وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت : باید از امکانات موجود که بخشی از آن را شهرداریها فراهم کرده اند استفاده شایسته شود و همکاری وزارت فرهنگ وارشاد را باید با شهرداری تقویت کرد .
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ، علی جنتی در حاشیه مراسم افتتاح استودیوی موزه موسیقی ایران در جمع خبرنگاران افزود: شهرداریها امکاناتشان را در اختیار بگذارند تا سالن های فاخری ساخته شود و منحصر به تالار وحدت نباشد.

جنتی گفت: در شهرهای دیگر مانند اصفهان ، مشهد ، شیراز و تبریز و سایر شهرهای دیگر باید به این منوال عمل شود.

وی گفت : در دوره آقای قالیباف شاهد شکوفایی مراکز هنری ، حل مسایل و مشکلات هنرمندان و حمایت هنر و هنرمند بودیم.

وزیر ارشاد به ساخت فرهنگسراهایی که در تهران ایجاد شده است اشاره کرد وگفت : این فرهنگسراها مراکزی هستند برای آموزش و فعالیت های هنری.

جنتی به تاسیس کتابخانه ها نیز اشاره کرد و گفت : شهر کتاب یکی از بزرگترین مراکزی است که برای علاقمندان احداث شده است و در حال حاضر ساخت شهر کتاب در سایر شهرها مانند شهرمقدس قم نیز انجام می شود و این حالت زنجیره ای پیدا کرده است تا در سایر شهرها نیز ایجاد شود.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به سایر فعالیت ها از جمله موزه موسیقی ایران به عنوان یکی از مراکزی که با حمایت شهرداری تهران تاسیس شده است اشاره کرد و گفت : شهرداری کمک های بسیار خوبی در این زمینه کرده است و امیدواریم در آینده شاهد حمایت های بیشتری از شهرداری تهران در این زمینه باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *