سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲
شرایط جدید باشگاه عجمان برای پرسپولیس

پول رضایتنامه خلعتبری را قسطی بدهید

يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 308615
باشگاه عجمان امارات شرایط جدیدی برای صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی خود برای باشگاه پرسپولیس تعیین کرده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در حالی که باشگاه پرسپولیس مدت‌هاست به دنبال جذب محمدرضا خلعتبری، مهاجم ملی پوش عجمان امارات است؛ شنیده می‌شود باشگاه سپاهان هم برای جذب این بازیکن دست به کار شده است.

این در حالی است که شرایط عجمان برای باشگاه پرسپولیس بسیار بهتر از گذشته شده است. باشگاه اماراتی حاضر شده پول رضایتنامه خلعتبری را به صورت اقساطی و در ۳ یا ۴ قسط دریافت کند. با این شرایط پول رضایتنامه خلعتبری در حد همان ۷۵۰ هزار دلاری است که پرسپولیسی‌ها خواهان آن بودند. در این میان گفته می‌شود ممکن است با تخفیف عجمانی‌ها مبلغ دریافتی محمدرضا خلعتبری از باشگاه پرسپولیس افزایش یابد.

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که گفته می‌شود سپاهان مشتری جدید خلعتبری است. از سوی دیگر در این مدت خبری از فرد خیّری که رویانیان از او به عنوان کسی که می‌خواست پول انتقال خلعتبری را بدهد، نبوده و با این شرایط و با قسطی شدن پرداخت این پول کار این فرد هم راحت‌تر می‌شود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقا پرسپولیس با علی دایی عنوانی بهتر از پنجمی کسب نخواهد کرد پس بهتر است از واریز بیش از 3 میلیارد از بیت المال به جیب گشاد عربها جلوگیری شود و بدهی سایر طلبکاران داده شود و به همین جوانها میدان داده شود تا در سالهای آتی به مکانی بهتر صعود نماید.
اگر می توانستند علی دایی را نگیرند خیلی بهتر بود همه اش دنبال دعوا و حاشیه است.
United States
این بازیکنان فوتبال چه گلی به سر مردم زدند که این همه بی خود بیت المال مسلمین را تو این شرایط بد اقتصادی صرف انها می کنید!! این ها کی قراره درس بگیرند که بخاطر پول برده اعراب خیانت کار نشوند که به هیچ چیز وفا ندارند بذارید اونجا بمونه تا بپوسه این چه وضعیه !!!