سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

کاهش تلفات حوادث رانندگی در کشور

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب: 307587
فرمانده نیروی انتظامی گفت : تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در چهار ماه اول امسال بر اساس اعلام پزشکی قانونی به میزان 800 نفر در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش یافت.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم  در تبریز با توجه به افزایش سفرها در نیمه دوم تابستان افزود : نیروی انتظامی براساس وظیفه ذاتی خود ، تمهیدات لازم را در تفرجگا هها ، راهها ، شهرهای گردشگری و مهمان‌سراها پیش‌بینی کرده است .

وی همچنین اولویت برنامه های ناجا را کنترل مرزهای جنوب ، شرق و شمال کشور عنوان کرد و گفت : مرزهایی که مسیر مواد مخدر ، تروریست‌ها ، قاچاق سلاح و قاچاق انسان است به صورت تاکتیکی و از طریق هوایی به شدت کنترل می‌شوند .

احمدی مقدم با اشاره به اینکه مرزهای شمال غرب کشور از امنیت بسیار زیادی برخوردار است گفت : تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و امیدواریم تا پایان برنامه توسعه پنجم  این مسیرها با استقرار یگان‌ها و پاسگاه‌ها بطور کامل پوشش داده شود .

وی با اشاره به طرح انسداد مرزهای شرقی کشور گفت : اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی کشور که از چند سال پیش آغاز شده با پیشرفت خوبی روبرو است به نحوی که این طرح در  مرزهای کشورمان با افغانستان پیشرفت قابل توجهی داشته و رو به پایان است.

سردار احمدی مقدم ادامه داد : در مرز کشورمان با پاکستان نیز  انسداد مرز در دستور کار قرار دارد و در مناطقی مانند سراوان که در حد مرز بیش از 200 کیلومتر جاده دسترسی مناسب نداریم مورد توجه و تمرکز قرار گرفته است .

سردار احمدی‌مقدم تاکید کرد : در این منطقه نیروی انتظامی به صورت تاکتیکی از طریق راه‌های جاده‌ای و هوایی معابر صعب العبور و گذرگاههای اصلی قاچاق را تا حد زیادی به کنترل درآورده است.

وی ابراز  امیدواری کرد انسداد کامل مرزهای شرقی کشور در دو سال‌ آینده محقق  شود .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *