جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

فانی به معاونانش چه گفت؟

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 307403
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: در جلسه روز گذشته معاونان وزارتخانه با آقای فانی موضوعات مختلفی بررسی شد که برنامه‌ریزی برای بازگشایی باشکوه‌تر مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید از جمله این موضوعات بود.
به گزارش جهان، مهدی نوید ادهم در گفت‌وگو با تسنیم در رابطه با جلسه دیروز معاونان وزات آموزش و پرورش با فانی سرپرست این وزارتخانه اظهار داشت:‌آقای فانی به دلیل شناخت کافی از موضوع آموزش و پرورش توانست سریعا تسلط مدیریتی پیدا کند.

وی افزود: در جلسه روز گذشته معاونان وزارتخانه با آقای فانی موضوعات متفاوتی توسط هر یک از معاونان مطرح شد و برنامه ریزی‌ها و سیاست‌های لازم برای بازگشایی مدارس در آستانه اول مهر بررسی شد تا بتوانیم مهر ۹۲ را با نشاط برگزار کنیم.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: به کارگیری نیروهای مجرب و با کیفیت، ارتقای وضعیت معیشتی معلمان و مواجه نشدن با مشکلات بکارگیری بی رویه نیروهای جدید از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی شد.

نوید ادهم در رابطه با احتمال تغییر معاونان وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: سیاست آقای فانی استفاده از نیروهای با تجربه فعلی است و ایشان فعلا تغییر مدیریتی را در دستور کار ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *