چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
فراخوان کنفرانس سینمایی «افق نو»

خبری برای فیلمسازان مستقل جهان

يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 306987
شش پژوهشگر برتر در دومین کنفرانس پژوهشگران و فیلمسازان مستقل جهان در تهران انتخاب و معرفی می‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، کنفرانس پژوهشگران و فیلمسازان مستقل جهان به میزبانی تهران با حضور پژوهشگران و متفکرین سینمایی کشورهای مختلف شهریورماه با محوریت موضوعات «جنبش وال استریت»، «بیداری اسلامی»، «بیداری جهانی»، «نقش لابی‌های در بحران کنونی آمریکا و اروپا»، «قدرت و نفوذ لابی‌های در غرب»، «بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا»، «مقاومت علیه اشغال و مداخله غیرقانونی»، جنبش‌های ضد جنگ»، «اسلام‌هراسی و ایرا‌ن‌هراسی»، «جهان مدرن و عدالت پایدار»، «جهانی به دور از تروریسم و سلاح‌های هسته‌ای»، «جریان‌های تکفیری و تروریستی»، «فلسطین - مقاومت و ظلم‌ستیزی»، «هالیوود»، «به تصویر کشاندن شیطان»، «خشونت»، «تروریسم در هالیوود» و «۱۱ سپتامبر و هالیوود» به دبیری غلامرضا منتظمی از ۱۲ تا ۱۶ شهریور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، جوایز عناوین مقالات برتر دومین کنفرانس بین المللی فیلمسازان و پژوهشگران سینمایی مستقل را به این ترتیب معرفی شده است: نفر اول چهار سکه تمام بهار آزادی، نفر دوم سه سکه بهار آزادی، نفر سوم دو سکه بهار آزادی، نفر چهارم یک سکه بهار آزادی، نفر پنجم نیم سکه بهار آزادی و نفر ششم نیم سکه بهار آزادی.

قرار است بعد از بررسی مقاله‌ها، منتخب بهترین آثار معرفی و جوایز به برگزیدگان اهدا خواهد شد. از میان مقالات منتخب ۶ عنوان مقاله به عنوان مقالات برتر از سوی هیات علمی و داوری کنفرانس برگزیده خواهند شد. همچنین مقالات برتر در کتاب ویژه کنفرانس به زبان فارسی و انگلیسی منتشر خواهند شد.

مهلت نهایی برای ارسال مقالات پنجم شهریور‌ماه سال‌جاری است و کنفرانس هم طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ در سالن زرین هتل «آزادی» برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در کنفرانس «افق نو» می‌توانند فرم شرکت در کنفرانس را تکمیل و به همراه خلاصه‌ای از مقاله‌ی خود در حدود ۶۰۰ کلمه به آدرس صندوق الکترونیکی protocol@newhorizon.ir ایمیل نمایند. علاقمندان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۸۸۱۹۴۲۳۵ و یا شماره همراه ۰۹۱۲۴۰۹۶۷۶۲ تماس بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *