شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۳
۲

گزینه احتمالی معاونت‌ مطبوعات وزارت ارشاد کیست؟

يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 306977
از مشاور علی لاریجانی به عنوان معاون مطبوعاتی احتمالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نام برده شده است.
گزینه احتمالی معاونت‌ مطبوعات وزارت ارشاد کیست؟
یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار جهان نيوز از احتمال انتصاب حسین انتظامی به عنوان معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

حسین انتظامی هم اکنون نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات و مشاور علی لاریجانی است. وی مدیرمسوول خبرگزاری خبرآنلاین نزدیک به علی لاریجانی و حامی جدی روحانی در میان سایتهای خبری است که محل انتشار تحلیل های کینه توزانه نسبت به اصولگرایانی چون حدادعادل و زاکانی است.

وی از بنيانگذاران روزنامه جام جم در دوران رياست لاريجاني بر صدا و سيماست که با آمدن ضرغامي به رسانه ملي اين روزنامه پرتيراژ را ترک کردند.

انتظامي سپس با لاريجاني به شوراي امنيت ملي رفت و سخنگوي اين شورا بود تا اينکه محمد باقر قاليباف ترجيح داد از انتظامي و تيم همراه وي براي اداره روزنامه همشهري بهره گيرد لذا با خداحافظي محمدرضا زائري از همشهري، انتظامي از جام جم به همشهري آمده و تغييرات گسترده اي را در اين روزنامه آغاز کرد.

پس از مديريت دو ساله انتظامي بر همشهري و اختلافات بوجود آمده بين قاليباف و انتظامي که کماکان سعي مي کرد به جريانات سياسي قبلي خود وفادار بماند باعث شد قاليباف پس از انتخاب مجدد خود به عنوان شهردار تهران چهره اي نزديک تر به خود يعني علي اصغر محکي که از مديران وي در نيروي انتظامي به شمار مي آمد را راهي همشهري کند و لذا پس از مدتي سردبيري محکي در همشهري وي را جايگزين انتظامي نمود.

پس از کنار گذاشته شدن انتظامي از همشهري که مقارن بارياست لاريجاني بر مجلس هشتم بود، از وي به عنوان يکي از مديران لاريجاني در مجلس نام برده مي شد اما گويا انتظامي و تيم همراه وي ترجيح دادند پس از همشهري فعاليت خود براي جريان مطبوعشان را باز هم در قالب رسانه ادامه دهند.

وی در سال ۸۹ برای بار چهارم به عنوان نماینده مدیران مسؤول در هیئت نظارت بر مطبوعات انتخاب شد.

معاون مطبوعاتی فعلی وزارت ارشاد محمدجعفر محمدزاده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یک نگاه به خبرآنلاین می تواند نشان دهد انصاف و منطق و اخلاق چقدر در این شخص نهادینه است متاسفم برای دین و اصولگرایی که ایشان مظهر آن باشند
Iran, Islamic Republic of
سهمیه دیگری از دوستان مجلس در دولت معلوم شد همه اختلافات با احمدی نژاد عدم سهمیه بندی دولت بوده است و لاغیر اگر وی سهمیه بندی را رعایت می کرد هیچ کس با وی مشکلی نداشت باید سهم هر کسی را داد دیگر اهل فتنه هم باشی می شوی کارآمد و نخبه و ولایتمدار!!!