يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۴

روحانی: رفسنجانی استوانه انقلاب است

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب: 306796
رئیس جمهور گفت: هماهنگی موثر میان دولت یازدهم و مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌تواند موجب تسریع در انجام امور شده و مطمئناً نظارت مجمع یاری رسان دولت برای حل مشکلات کشور خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، پیش از ظهر امروز (شنبه) در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کرد.

وی در این جلسه بابیان اینکه همکاری های زیادی میان دولت تدبیر و امید و مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گیرد، تصریح کرد: اراده و خواست دولت یازدهم همکاری نزدیک با همه نهادهای قانونی از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

رئیس جمهور، مجمع تشخیص مصلحت نظام را یادگاری ماندگار از امام راحل برای بن بست شکنی قانونی در کشور برشمرد و اظهار داشت: این مجمع جایگاهی رفیع و شایسته در نظام اسلامی دارد، به ویژه پس از بازنگری قانون اساسی کلید حل معضلات و مشکلات نظام در گذشته بوده و درآینده نیز خواهد بود.

روحانی با تاکید بر اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام بازوی قوی مشورتی رهبری معظم انقلاب و منشاء خدمات موثری برای نظام است، خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت در این دوره بتواند از حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی که از استوانه های انقلاب است و روسای قوا و سایر اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسیر دستیابی به اهداف مدنظر خود استفاده کند.

وی افزود: اعضای دولت تدبیر و امید برای شرکت در کمیسیون های تخصصی مجمع تشخیص مصلحت نظام، ارائه نظرات و تشریک مساعی جدیت خواهند داشت، چرا که تصمیمات اتخاذ شده در این کمیسیون ها و نهایی شدن آنها در جلسات رسمی مجمع، مسیر کلی نظام را مشخص و به هماهنگی امور اجرایی کشور کمک می کند.

رئیس جمهور با اشاره به بعد نظارتی مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام، گفت: هماهنگی موثر میان دولت یازدهم و مجمع تشخیص مصلحت نظام می تواند موجب تسریع در انجام امور شده و مطمئناً نظارت مجمع یاری رسان دولت برای حل مشکلات کشور خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


افرین به این فرزند ملت
لطفا" نان بهم قرض ندهید ، ملت خاصیت این به اصطلاح استوانه ها را در طی انقلاب درک کرده است اینها ماهیت خود را به مردم نشان داده اند غالبا اینها فقط به منافع خود و خانواده و فامیلان می اندیشند شاید برای خانواده واقعا" استوانه باشند نه برای کشور و ملت ؟؟؟!!!!
خالد
این نوع تعریف و تمجید معنایش نان قرض دادن است . زیرا استوانه در فتنه 88 چرا پشتیبانی می کرد از فتنه گران ؟!
معنای استوانه همان ستون است اگر ایشان ستون انقلاب باشد معنایش این میشود که با رفتن ایشان انقلاب روی سر ما ملت ایران آوار شود ولی فکر نمیکنم چنین شود لطفا خود مهم پنداری را کنار بگذارید .