سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

افزايش ۵۵درصدی گردشگران خارجي اصفهان

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 306698
صدهزار گردشگری خارجی امسال از استان اصفهان بازدید کرده اند که به نسبت مدت مشابه پارسال ۵۵ درصد افزایش افزایش یافته است .
به گزارش جهان، مدیرروابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان گفت : پیش بینی می شود ، تا پیش از شروع فصل سرما ۴۰۰ تا۵۰۰ هزار گردشگرخارجی از این استان بازدید کنند .

او دلیل افزایش حضور گردشگران خارجی در اصفهان را وجود امنیت در ایران نسبت به کشورهای منطقه از جمله مصر، سوریه و تونس عنوان کرد و افزود: از دیگر دلایل افزایش گردشگران در کشورمان مقرون به صرفه بودن سفر و درعین حال جذابیت و تنوع آثار تاریخی و طبیعی ایران است .

مدیرروابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان گفت : امسال از ۷۰ کشور جهان از جمله ایتالیا ، سوئیس، انگلستان،کرواسی، ژاپن،روسیه،آلمان ، امارات متحده عربی ، عراق ، قطر و عمان به اصفهان آمده است .

آقای امیری همچنین افزود : امسال برای نخستین بار اصفهان از کشور مصر میزبان چند تور گردشگری بود.
۲۰ هزارو ۲۰۰ بنا واثر تاریخی در استان اصفهان شناسایی شده است که از این تعداد بیش از ۶۰۰ اثر و بنای تاریخی آن در شهر اصفهان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *