جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
شیخ سلمان اعلام کرد:

حمایت AFC از میزبانی قطر در جام جهانی

جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 306493
با وجود زیر سوال رفتن شرایط جوی قطر برای برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در تابستان، رئیس AFC بار دیگر بر حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی این کشور تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه با تاکید بر حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی قطر در جام جهانی 2022 گفت: AFC اطمینان دارد که قطر میزبانی باشکوهی از رقابت‌های جام جهانی انجام خواهد داد. قطر با دستورالعمل‌های فیفا و تحت نظارت آن، دومین جام جهانی که قاره آسیا میزبان آن خواهد بود را برگزار می‌کند و من مطمئن هستم این کشور با میزبانی‌اش باعث سرافرازی قاره آسیا می‌شود.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه با تاکید بر این موضوع که فیفا بهترین تصمیم را در خصوص میزبانی قطر از جام جهانی اتخاد خواهد کرد گفت: AFC آماده است به هر شیوه ممکن از اعضای خود برای میزبانی از این رویداد تاریخی حمایت کند.

شیخ سلمان با ابراز اطمینان از اینکه جام جهانی 2022 عرصه‌ای برای نمایش قدرت تیم‌های آسیایی و تبدیل شدن آنها به مدعیانی برای فتح رقابت‌ها خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به عملکرد و دستاوردهایی که تیم‌های آسیایی در تمامی تورنمنت‌های فیفا و المپیک اخیر، چه در بخش مردان و چه در بخش زنان داشته‌اند، می‌توان گفت تیم‌های این قاره اکنون مدعیانی برای جام جهانی هستند و دلیلی ندارد که آنها نتوانند این رقابت‌ها را در سال 2022 در خاک آسیا فتح کنند.

حمایت رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی قطر در شرایطی است که شرایط جوی این کشور در تابستان هنگام برگزاری بازی‌های باعث نگرانی افراد بسیاری شده و طرح برگزاری این رقابت‌ها در زمستان به دلیل تداخل آن با برنامه لیگ‌های اروپایی نیز مخالفان زیادی داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *