جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

پيشنهادهاي تلويزيوني براي آخر هفته

پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۳۹
کد مطلب: 306263
فيلم هاي تلويزيوني و سينمايي "معماي عدالت"، "عمري مثل گل"،"چک"، "گوي بخار"،"عروسک چوبي 2" ، "زورو"، "مرد قد بلند"، "پاي پياده"، "نفوذي"، "چک"، "جنجال بزرگ" و... آخر هفته از شبکه هاي سيما روي آنتن خواهند رفت.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، فيلم هاي تلويزيوني و سينمايي «مرد قد بلند»، «پاي پياده»، «نفوذي»، «بوي پيراهن يوسف»، «چک»، «جنجال بزرگ»، «معماي عدالت»، «عمري مثل گل»،«چک»، «گوي بخار»،«عروسک چوبي 2» ، «زورو» و... آخر هفته از شبکه هاي سيما روي آنتن خواهند رفت.

شبکه يک؛درام معمايي جنايي

درام معمايي جنايي«مرد قد بلند» با بازي جسيکا بيل مي تواند براي دوستداران آثار ترسناک و هيجان انگيزانتخاب مناسبي باشد.اين فيلم محصول سال 2012 آمريکا ،فرانسه و کاناداست.اين فيلم در کانادا فيلمبرداري شده و 5. 9 از 10 ستاره سايتimdb را گرفته است.

فيلم سينمايي «مرد قد بلند» به کارگرداني پاسکال لاگر، امشب ساعت 22 از شبکه يک روي آنتن مي رود.در خلاصه داستان فيلم آمده: در شهري کوچک، حوالي مرز آمريکا و کانادا بچه هاي خردسال يکي پس از ديگري ربوده مي شوند. پليس قادر به دستگيري مجرم نيست، اما براساس شواهد و مدارک مي فهمد که دزد بچه ها، مردي قد بلند است. با ربوده شدن پسر بچه اي به نام ديويد ماجرا وارد مرحله تازه اي مي شود. زيرا اهالي شهر متوجه مي شوند که پرستار شهر به نام جوليا که عشق فراواني به بچه ها دارد براي مصون نگه داشتن آنها از شر مرد قد بلند بچه ها را ربوده و...  جسيکا بيل و جادل فرلند در اين فيلم بازي کرده اند.

فيلم تلويزيوني«پاي پياده» به کارگرداني فريدون حسن پور و تهيه کنندگي علي لدني، فردا ساعت 14:30 از شبکه يك پخش خواهد شد.داستان فيلم با بازي محمدرضا فروتن، رضا ناجي و فاطمه صادقي درباره خانواده اي روستايي است که آرزو دارند هر چه زودتر براي پسر خود جعفر که سن و سالي از او گذشته همسري اختيار کنند اما اين اتفاق به راحتي رخ نمي دهد چون عشق در اين خانواده مقدس است و جعفر تا عاشق نشود زن نمي گيرد تا اينکه زني غريبه وارد روستا مي شود و...

شبکه دو؛«کلاه قرمزي و بچه ننه»

فيلمهاي اين هفته شبکه دو همگي تکراري هستند،اما اگر شما هم از جمله طرفداران کلاه قرمزي هستيد،مي توانيد بيننده «کلاه قرمزي و بچه ننه» در اين شبکه باشيد.

انيميشن «عروسک چوبي 2» به کارگرداني مارتين لوند و تهيه کنندگي فين گيردوم و اشتين بي کوا، امروز ساعت  8 در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبکه دو پخش مي شود.در خلاصه داستان انيميشن آمده: پسر بچه اي به نام ليلِبرور با خانواده خود به خانه جديدي مي آيند. پدر ليلبرور فروشنده جوراب شلواري است و مادرش در يک مغازه فروشندگي مي کند. ليلبرور دوستي ندارد و تنها دوست او قطعه کنده شده چوبي شبيه انسان است و ليلبرور در خيالش با او حرف مي زند. مادر ليلِبرور يک روز در حين برگشت به خانه با دوچرخه اش تصادف کرده و به کما مي رود. انيميشن «عروسک چوبي 2» محصول سال 2010 نروژ است.

فيلم سينمايي تکراري«جومانجي» به کارگرداني جو جانستون، امروز ساعت 14:30 از شبکه دو روي آنتن مي رود.داستان از جايي آغاز مي‌شود که پسر جواني به نام آلن پريش يک جعبه بازي پيدا مي‌کند و با کمک دختر همسايه (سارا ويتل) بازي را آغاز مي‌کند، ولي پس از آغاز بازي آلن به طرز عجيبي غيب مي‌شود و سارا فرار مي‌کند. 26 سال از آن زمان مي گذرد تا خانواده شپرد به آن خانه نقل مکان مي کنند و با پيدا کردن جومانجي بازي را از سر مي گيرند. اين موضوع باعث ملحق شدن آلن پريش به آنها مي‌شود اما آنها براي ادامه بازي به يک همبازي ديگر نياز دارند و... .رابين ويليامز،سيسيليا روس، ريکاردو دارين در «جومانجي» محصول سال 1995 آمريکا بازي کرده اند.

فيلم سينمايي «کلاه قرمزي و بچه ننه» به کارگرداني ايرج طهماسب و تهيه‌کنندگي حميد مدرسي امشب ساعت 21 از شبکه دو پخش مي شود.داستان شيطنت‌ هاي پسر عمه‌زاست که کلاه قرمزي و آقاي مجري را به دردسر مي‌اندازد و ماجراي جديدي پيش مي‌آيد که منجر به ورود مهمان ناخوانده‌اي مي‌شود.حميد جبلي، ايرج طهماسب، خسرو احمدي، مهدي باطبي، عيسي يوسفي پور، بهادر مالکي، بنفشه صمدي، پوپک مظفري، پويان طباطبايي، محمد بحراني و... از جمله بازيگران اين فيلم هستند.

انيميشن «لاکپشت هاي نينجا» به کارگرداني کوين مونره و تهيه کنندگي پائول وانگ، فردا ساعت  8 در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبکه دو پخش مي شود.اين انيميشن محصول مشترک هنگ کنگ و آمريکا در سال 2010 داستان قهرماني‏هاي چهار لاک‏پشت معروف به نينجا را بازگو مي‏کند. رافائل، لئوناردو، مايکل و دوناتلو چهار لاک‏پشتِ برادر هستند که براي مبارزه با زشتي‏ها و پليدي‏ها آموزش ديده‏اند. مدتي است که لئو براي آموزش و کسب تجربه به جنگلي رفته است و اين در حالي است که گروه آنها ناقص مانده و آنها ديگر نمي‏توانند وارد فعاليت‏هاي ضد شرارت شوند.

فيلم سينمايي «نفوذي» به کارگرداني احمد كاوري و مهدي فيوضي و تهيه کنندگي جمال شورجه و حسن عليمرداني، فردا ساعت 17:30 از شبکه دو پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: سال 1382، فريدون كيان فر همراه با عده اي ديگر از اسيران جنگي به جا مانده در عراق، به ايران باز گردانده مي شوند. دو نفر از نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي او را به دليل اينكه مشهور به جاسوسي، پيوستن به سازمان مجاهدين و نقش داشتن در شهادت عده اي از اسيران ايراني بوده، بازداشت و بازجويي مي كنند. از سوي ديگر، بدنامي فريدون براي خانواده اش هم از قديم مشكل درست كرده و حتي ازدواج پسرش فرهاد را تحت الشعاع قرار داده بود. امير جعفري، نسرين مقانلو، قاسم زارع، سياوش خيرابي و جمشيد هاشم پور در «نفوذي» محصول سال 1387 سينماي ايران بازي کرده اند.

فيلم سينمايي «بوي پيراهن يوسف» به کارگرداني ابراهيم حاتمي كيا و تهيه کنندگي مجيد مدرسي، فردا شب ساعت 23 از شبکه دو پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: دايي غفور راننده تاكسي فرودگاه،‌ با وجود همه مداركي كه ثابت مي كند پسرش يوسف در جنگ شهيد شده، هنوز فكر مي كند كه او زنده است و حتي حرف دامادش اصغر را كه همرزم يوسف بوده قبول نمي‌كند. او با اينكه پلاك يوسف را هم در شكم يك كوسه يافته اند، هميشه منتظر است پسرش بازگردد. دايي غفور در فرودگاه با دختر جواني به نام شيرين آشنا مي شود كه براي يافتن برادرش خسرو كه در جنگ گم شده از اروپا به ايران آمده است.نيکي کريمي، علي نصيريان و جعفر دهقان در فيلم سينمايي «بوي پيراهن يوسف» محصول سال 1374 بازي کرده اند.

شبکه سه؛تمام تکراري!

شبکه سه اين هفته فيلمهايي تکراري را در کنداکتور خود دارد.از اين بين اگر هنوز بعد ازبارها پخش ،فيلم علمي تخيلي «من روبات هستم» را نديده ايد،مي توانيد از هنرنمايي ويل اسميت لذت ببريد.

فيلم سينمايي «چک» به کارگرداني و تهيه کنندگي کاظم راست گفتار، امروز ساعت 11 از شبکه سه بازپخش مي شود. فيلم سينمايي «جنجال بزرگ» به کارگرداني سياوش شاکري امروز ساعت 16:30 از شبکه سه پخش مي شود.

در خلاصه داستان فيلم آمده: کت مردي به سرقت مي رود. سارق نمي داند که لاي آستر کت، چکي گرانبها پنهان است. کت دست به دست به فروش مي رسد تا به يک بازيگر نمايش هاي سياه بازي مي رسد. از سوي ديگر صاحب کت همراه جمعي از جمله ماموران، در پي يافتن کت هستند و... .اکبر عبدي، رضا کرم رضايي و علي ثابت در اين فيلم بازي کرده اند.

فيلم سينمايي «من روبات هستم» به کارگرداني الکس پروياس، محصول سال 2004 آمريکا و آلمان، امشب ساعت 23:30 از شبکه سه پخش مي شود.در اين فيلم با بازي ويل اسميت و بريجت مويناهان خواهيد ديد: در سال 2035 زماني است که همه کارها به دست روبات‌ها انجام مي شود. آنها برنامه ريزي شده اند تا تمام کارهاي انسان‌ها را انجام دهند. کاراگاه دل اسپونر فراخوانده مي شود تا در مورد دانشمندي که در پس اين قضايا قرار دارد، تحقيق کند. او به دکتر آلفرد لارنينگ مشکوک مي شود و...

فيلم تلويزيوني «زيگ زاگ» فردا ساعت 11 از شبکه سه پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم با بازي اميرحسين رستمي و شهره لرستاني آمده: بيژن پسري است که در بنگاه مسکن کار مي کرده و به علت کلاهبرداري صاحبان بنگاه او به اشتباه به زندان مي افتد و در زندان با مردي به نام قدرت که در حال فروش مواد مخدر است آشنا مي شود. وقتي پدر بيژن فوت مي کند به او مرخصي مي دهند و قدرت از او مي خواهد تا در اين مدت نزد مردي به نام کامبيز معروف به گلادياتور برود و کمي مواد از او بگيرد و آنها را بخورد تا وقتي که به زندان باز مي گردد و ... .

فيلم سينمايي«سقوط مرگبار» به کارگرداني استفان روزوينسکي و با بازي اريک بانا و اوليويا ويلد، فردا ساعت 16 از شبکه سه پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: اديسون همراه با خواهرش لايزا با اتومبيل از يک عمليات سرقت بازمي گردند که اتومبيل در هواي برفي ناگهان دچار سانحه مي شود. پليس سر مي رسد و اديسون مجبور به قتل يک مامور پليس مي شود. آنها مجبور مي شوند براي نجات يافتن از هم جدا شوند. از سوي ديگر جي ميلز که به تازگي از زندان آزاد شده در حال رفتن به خانه اش است که لايزا را در ميانه برف مي بيند و سوار ماشين مي کند. آنها به دليل برف و بوران مجبور مي شوند در يک رستوران بين راه توقف کنند در حالي که... .«سقوط مرگبار» محصول سال 2012 آمريکا است.

شبکه چهار؛اکشن تريلر هاپکينز

«زندگي شگفت انگيزه» به کارگرداني فرانک کاپرا که نامزد پنج اسکار بوده،با وجود تکراري بودن مي تواند جزو گزينه هاي جذاب اين هفته شبکه چهار باشد.همچنين اکشن تريلر«جاگرنات» آنتوني هاپکينز و عمر شريف هم ديگر فيلم جذاب اين شبکه است.

فيلم سينمايي«زندگي شگفت انگيزه» به کارگرداني فرانک کاپرا، امروز ساعت 11 در قالب جشنواره فيلم هاي تابستاني شبکه چهار براي علاقه مندان مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: جورج از کودکي زندگي خود را صرف کمک به مردم مي کند. او در حالي که هميشه آرزوي آن را داشته که سفر دور دنيايش را آغاز کند؛ به دليل نجات بسياري از هم شهريانش در کنار آنها مي ماند و ازدواج مي کند. از سوي ديگر ثروتمند ترين مرد شهر که حتي بانک را در اختيار خود قرار داده است؛ قصد تسخير شرکت ساخت و ساز و وام جورج را دارد که جورج با او به شدت مخالفت مي ورزد. سرانجام که اين مرد ثروتمند موانع بسيار پيش روي آنها مي گذارد و جورج که ديگر راه خلاصي اي نمي يابد؛ تصميم به خودکشي مي گيرد که...جيمز استوارت و دونا ريد در «زندگي شگفت انگيزه» محصول سال 1946 آمريکا به ايفاي نقش پرداختند.

فيلم تلويزيوني «جو» به کارگرداني جين گيرالت، امروز ساعت 16 از شبکه چهار بازپخش مي شود.لوئي دو فونس در اين فيلم به عنوان فيلمنامه نويس مشهور و به نام آنتوئين بريسبارد ايفاي نقش مي کند. داستان از جايي اوج مي گيرد که بريسبارد تصميم مي گيرد از شر يک باجگير و زورگو به نام مانسير جو خلاص شود، چرا که جو مي خواهد گذشته همسر بريسبارد، را آشکار کند. همسر بريسبارد دختر يک قاتل و سارق قديمي است و آشکار شدن اين موضوع قطعا به شهرت اين فيلنامه نويس لطمه مي زند. کلاد گنساک و برنارد بلير از ديگر بازيگران اين فيلم محصول سال 1971 فرانسه هستند که جين گيرالت آن را در ژانر حادثه اي و درام کارگرداني کرده است.

فيلم سينمايي «خارج از ديد» به کارگرداني استيون سودربرگ فردا ساعت 11 از شبکه چهار پخش مي شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: جک فولي سارق حرفه اي بعد از سرقت از بانک به دليل روشن نشدن ماشينش دستگير مي شود و به زندان مي افتد. او از زندان فرار مي کند اما توسط يک پليس زن به نام کارن دستگير و به زندان مي افتد. جک فولي بعد از آزادي بارها و بارها با کارن روبرو مي شود.جرج کلوني، جنيفر لوپز و لوييس گوزمن در «خارج از ديد» محصول سال 1998 آمريکا ايفاي نقش کرده اند.

فيلم سينمايي «جاگرنات» به کارگرداني ريچارد لستر، فردا شب ساعت20:30 در قالب برنامه «سينما4» از شبکه چهار روي آنتن خواهد رفت.در خلاصه داستان فيلم با بازي ريچارد هريس، عمر شريف، ديويد همينگز و آنتوني هاپکينز محصول سال   1974 آمريکا آمده: يک کشتي عظيم مسافربري عازم نخستين مسافرت بهاره خود شده است. غريبه اي که خود را جاگرنات (نيروي نابود کننده) معرفي مي کند با نماينده کشتي در لندن، نيکلاس پورتر (هولم) تماس مي‌گيرد و اعلام مي کند هفت بمب، هرکدام حاوي نيم تن مواد منفجره، در کشتي جاسازي شده است و گروهي براي خنثي کردن بمب‌ها وارد عمل مي شوند که...

شبکه تهران؛معمولي

فيلمهاي اين هفته شبکه تهران آثاري معمولي هستند. در اين ميان فيلم تلويزيوني «ده و نيم» که به نام سينمايي معرفي شده،نامزد دريافت جايزه از جوايز امي پريم تايم بوده است.

فيلم سينمايي «افسانه قعر آب» به کارگرداني جي راسل، امروز ساعت 13:30در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش مي شود.داستان فيلم محصول سال 2007 انگليس و آمريکا از اين قرار است که: در زمان جنگ جهاني دوم در انگلستان پسربچه اي به نام انگس كه پدرش در جنگ كشته شده است و با مادر و خواهرش در منطقه اي ساحلي و با طبيعتي زيبا زندگي مي كند، يك تخم در ساحل مي يابد كه از آن موجودي عجيب، شبيه اسب آبي خارج مي‌شود. انگس دور از چشم ديگران از اسب آبي نگهداري مي كند. با آمدن يك جوخه از نظاميان براي آماده‌سازي جنگي و مستقر شدن در اطراف منزل انگس و خانواده اش، شرايط اندكي بغرنج مي شود و .... .

صبح روز جمعه ساعت 9:15 فيلم سينمايي «تارزن و تارزان» به کارگرداني علي عبدالعلي زاده از شبکه تهران پخش مي شود.در خلاصه داستان فيلم آمده: سهند آذرنيا پيرمردي است که کارخانه اسباب بازي دارد، او بسيار علاقه مند به ساخت عروسک‌هايي است که ريشه در قصه هاي ايراني دارند، اما مدير فروش کارخانه که پسر خواهر زن پير مرد (سلم قلي) نيز هست سخت علاقمند به توليد اسباب بازي غربي است، به  همين دليل سعي مي کند با طرح نقشه دزديدن صاحب کارخانه به اهداف خود برسد.

فيلم تلويزيوني «ده و نيم» به کارگرداني جان لافيا و با بازي کيم دلاني، فرد وارد و ايوان سرگئي، فردا ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش مي شود.داستان يک زلزله 10.5 ريشتري در سواحل غربي آمريکا و کانادا و پس لرزه هاي شديد و سونامي هاي بزرگ آن است که در زمان خود فاجعه اي عظيم بود که منجر به کشته شدن هزاران نفر و جدا شدن بخشي بزرگي از سرزمين آمريکا، که در حال حاضر به صورت يک جزيره در سواحل غربي اين شهر قابل مشاهد است.«ده و نيم» محصول سال 2004 آمريکا است. قسمت دوم اين فيلم شنبه هفته آينده ساعت 20:45 از شبکه تهران روي آنتن خواهد رفت.

شبکه شما؛تولیدات استانها

فيلم تلويزيوني «تب پنهان» به کارگرداني و تهيه کنندگي غلامرضا سيامي زاده، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش مي شود.در اين فيلم خواهيد ديد: دکتر نسيمه نصرتي متخصص علوم آزمايشگاهي پس از اتمام طرح آزمايشگاه سطح 2 در سنگال براي حضور در کنگره بين المللي تب کنگو در دانشگاه زاهدان به زادگاهش برمي گردد. او مي خواهد در زاهدان آزمايشگاهي تاسيس کند که با مشکلاتي روبرو مي شود. وي در نهايت با آمدن تب کريمه کنگو تلاش مي کند بيماري را از بين ببرد. مسئولان او را در راه اندازي آزمايشگاه ياري مي کنند و...

بهزاد خداويسي، شيوا بلوريان و رضا خدادبيگي در فيلم تلويزيوني «تب پنهان» از توليدات صداوسيماي مرکز  سيستان و بلوچستان بازي کرده اند.

فيلم تلويزيوني «معماي عدالت» به کارگرداني و تهيه کنندگي رسول صانعي، فردا ساعت 13:30 از شبکه شما روي آنتن مي رود.در خلاصه داستان فيلم آمده: 110 سال پيش پسري به نام غلام از طبقه رعايا در يک زيارتگاه قديمي در همدان با ديدن دختري عاشق و حيران مي شود. وي وقتي با تعقيب دختر مي فهمد که او فرزند يکي از مهمترين خوانين شهر يعني اعتمادوالدوله است کاملا در مانده و نالان مي شود. غلام حاکم وقت که تازه به شهر آمده است و به عدالت و دستگيري مردم شهرت دارد نامه اي مي نويسد و از او تقاضاي کمک دارد و حاکم با اعتمادوالدوله گفت وگو مي کند و اعتمادالدوله به طمع قدرت حاکم و استفاده از رانت سياسي وي مي پذيرد که... .محمد نعمت در «معماي عدالت» محصول سال 1391 صدا و سيماي مرکز همدان به عنوان بازيگر اصلي به ايفاي نقش پرداخته است.

شبکه آموزش؛

فيلم تلويزيوني «عمري مثل گل» به کارگرداني محمد علي اسحاقي، فردا ساعت 10 از شبکه آموزش پخش مي شود.در اين فيلم خواهيد ديد: محمود خان شخصي بسيار خسيس و صاحب چندين مغازه و نيز پرورش گل و گياه است. پسرش مي خواهد گل فروشي مصنوعي راه بيندازد که مخالف است و پول به او نمي دهد تا اينکه يک روز سر مي خورد و پيشاني اش زخمي شده و فرزندانش فکر مي کنند، او مرده است و بر سر تقسيم ارث و ميراث او نقشه مي کشند که در حال کما همه آن حرف ها را مي شنود و بعد که به هوش مي آيد مقداري از اموال خود را بين فرزندان تقسيم مي کند و بقيه را صرف امور خيريه مي کند و تصميم مي گيرد که...

عباس محبوب، زهره صفوي، صفر کشکولي، مهدي صباغي و سيامک اشعريون در فيلم تلويزيوني «عمري مثل گل» بازي کرده اند.

شبکه پویا

انيميشن «گوي بخار» به کارگرداني کات سوهير و اوتوما امشب ساعت 21 از شبکه پويا پخش مي شود.داستان اين انيميشن درباره دو کارخانه توليد سلاح‌هاي جنگي است که در تلاش براي به دست آوردن گوي بخار هستند تا بر يکديگر غلبه کنند. سازندگان گوي بخار پدر و پدربزرگ پسر نوجواني به نام ري هستند.

انيميشن «زورو» محصول ژاپن فردا شب ساعت 21 از شبکه پويا روي آنتن مي رود. زورو يک جوان آرام و معمولي مثل بقيه مردم بود که هيچکس فکر نمي کرد او ناجي مردم باشد. همين ويژگي‌ها بود که کارتون زورو را ديدني مي کرد. مبارزه زورو با چند نفر به صورت همزمان و در نهايت پيروز شدنش داستان هاي جذابي را براي بيننده به نمايش در مي آورد.

شبکه نمایش

فيلمهاي سينمايي و تلويزيوني «غبار عشق»، «داستان بي انتها»، «سينما سينماست»، «سه دونگ سه دونگ»، «مترجم» و «نبرد آتشين» امروز ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 و «مرثيه اي براي مرتضي»، «سربازان کوچک»، «پرتقال و آفتاب»، «رستوران سيار»، «آرچر» و «شجاعان» فردا ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمايش پخش مي شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *