چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

نظر شمخانی درباره وزیر پیشنهادی دفاع

چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 306129
دریابان علی شمخانی وزیر اسبق دفاع گفت: به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ نیروهای مسلح از جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی که با دقت نظر و ژرف‌نگری، بهترین گزینه را برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انتخاب و به مجلس محترم شورای اسلامی معرفی کردند سپاسگزاری می‌کنم.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رییس مرکز مطالعات راهبردی دفاعی از حسین دهقان - وزیر پیشنهادی دفاع - به عنوان مدیری توانمند و دارای اشراف کامل به نیازمندی‌ها و اقتضائات داخلی و خارجی نیروهای مسلح نام برد و افزود: با در نظر گرفتن مجموعه شرایط حاکم بر کشور و نیروهای مسلح، معرفی دکتر دهقان را باید انتخاب اصلح نامید.

شمخانی ضمن درخواست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای دادن رای اعتماد بالا به دهقان، اظهار کرد: رای بالا به وزیر پیشنهادی دفاع به عنوان نماد اقتدار دفاعی در داخل و خارج از کشور، به تنهایی اقدامی قدرت‌ساز در سطح بین‌المللی محسوب می‌شود.

حسین دهقان که در حال حاضر از سوی رییس‌جمهور برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مجلس معرفی شده است، در دوره وزارت علی شمخانی - وزیر دفاع دولت خاتمی - جانشین وی در این وزارتخانه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *