دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۲
۸

آقای نجفی! پای هیچ نامه‌ای را در حمایت از فتنه‌گران امضا نکرده‌اید؟!

سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 306008
وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش هرگونه امضاء در نامه حمایت از فتنه گران را تکذیب و عنوان داشت که امضاء و نام من پای چنین نامه ای کذب محض و ساختگی است.
آقای نجفی! پای هیچ نامه‌ای را در حمایت از فتنه‌گران امضا نکرده‌اید؟!
به گزارش جهان، تهران پرس نوشت:

ظهر امروز سندی در یکی از سایت های خبری منتشر شد که در آن نشان می داد که وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش پس از فرمایشات رهبری در ۲۹ خرداد نامه ای را علیه دستگاه های امنیتی به نفع جریان فتنه به امضا رسانده است، با این حال نجفی در گفتگو با «تهران پرس» گفته است: من هرگز چنین نامه ای را به امضا نرسانده ام و نام من پای چنین نامه ای کذب محض و ساختگی است.

این روزها بهارستانی ها مشغول بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه رییس جمهور هستند. جلسات بسیاری هم بین نمایندگان و وزرای پیشنهادی برگزار شده است. روز گذشته مجلس در نوبت صبح و عصر جلسه علنی خود را برای بررسی نقاط ضعف و قوت وزرا و ایراد نطق های مخالفین و موافقین کابینه و وزرا برگزار کرد. جلسه علنی امروز در دو نوبت صبح و عصر نیز به همین منوال برگزار شد.

یکی از پرحاشیه ترین وزرای پیشنهادی کابینه حسن روحانی، محمدعلی نجفی برای پست وزارت آموزش و پرورش است که سابقا ۹ سال این سمت را در دوران ریاست جمهوری هاشمی نیز بر عهده داشته است. وی صبح امروز با قرار گرفتن در پشت تریبون مجلس به دفاع از خود در زمینه های مختلفی که مخالفین وی بیان کرده بودند، پرداخت. بیشترین انتقاد نمایندگان از وی این بود که چرا موضع شفافی در قبال فتنه نداشته و در تحریک مردم برای آشوب دست داشته است.

نجفی نیز در مهم ترین بخش های دفاع از خود اظهار داشت: «من قبل از نماز جمعه ۲۹ خرداد هم مطیع بودم و شما یک شاهد پیدا کنید که من در راهپیمایی شرکت کرده‌ام.» درست پس از اتمام دفاعیات وی بود که یکی از سایت های خبری طی گزارشی، سندی را منتشر کرد که نشان می دهد نجفی روز شنبه ۳ مردادماه ۱۳۸۸ یعنی دوماه پس از بیانات شفاف مقام معظم رهبری در نماز جمعه ۲۹ خرداد، زیر نامه ای را امضا کرده است که تظاهرات کنندگان و اغتشاش گران را مردانی شجاع و خداجو نامیده است. متن این نامه که خاتمی، موسوی و کروبی خطاب به مراجع تقلید نوشته اند را اینجا بخوانید.

این در حالی است که روز گذشته نیز زاکانی، نماینده مخالف وزیر آموزش و پرورش در سخنان خود تأکید کرده بود: جناب آقای نجفی در همان دوران اقدام آقای کروبی را هم شجاعانه و هم خداترسانه برشمرده بود؛ آقای نجفی! بعدها از نظام و شهدا خجالت نکشیدید که این‌گونه گفتید؟ شما در کمیسیون آموزش حتی می‌گویید که بحث فتنه را قبول ندارید؛ این همان فتنه‌ای است که همه را زمین‌گیر کرد.

بر همین اساس خبرنگار «تهران پرس»، با تماسی که با تلفن همراه محمد علی نجفی برقرار کرد، صحت سندی که منتشر شده است را از یکی از مسئولان دفتر وی که پاسخگوی تلفن بود، جویا شد. مسئول دفتر وی با ابراز بی اطلاعی از این قضیه فرصت خواست تا مطلب را به اطلاع نجفی برساند. پس از آن در تماس مجددی که دفتر وی با خبرنگار ما داشت از قول نجفی این چنین عنوان کرد: من هرگز چنین نامه ای را به امضا نرسانده ام و نام من پای چنین نامه ای کذب محض و ساختگی است.

حال سوال این است که اگر این نامه و امضای برخی اصلاح طلبان پای آن از اساس کذب است چرا وقتی که این نامه منتشر شد و در برهه زمانی خود سر و صدای خود را داشت ایشان و سایر آقایان ساکت مانده بود و موضع گیری درباره آن نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منظورش اين است که با خودکارش امضا نکرده ولی اين که نامش پای اين نامه بوده صحيح است!!
Iran, Islamic Republic of
بابا بنده خدا فكر نمي كرد يه روز دور برگرده و وزير نظامي بشه كه اونو قبول نداره! حالا داره همه رو تكذيب مي كنه كه وزير بشه زياد سخت نگيريد اينا اينجورين ديگه!
حسین
Iran, Islamic Republic of
این هم ازمحافظ کاریت بوده که تو هیچ راهپیمایی شرکت نکرده ای چون همه مردم ودلسوزان نظام توی تمام راهپیمایی های برائت از فتنه گران شرکت کردند! تو هم اگه ریگی به کفشت نبود شرکت میکردی!!!
با وجود آنكه هنوز بيش از ۴ سال از آن فتنه بزرگ نگذشته اما عده اي طوري حرف مي زنند كه انگار كسي، ديگر نبايد از آن جنايت بزرگ در حق ملت و كشور حرف بزند و اين ظلمي بزرگ تر از آن است...

داستان فتنه و فتنه گران همچون ظالمين در روز عاشورا بايد در تاريخ بماند تا كشور ما از فتنه هاي بعدي بيمه شود وگرنه اگر به همين منوال پيش رود و به عاملين فتنه پاداش هاي بزرگي همچون صدارت و وزارت اعطا شود بايد به جد و يقين نگران فتنه هاي بعدي بود...

مثلا امروز ربیعي سخنراني كرد حتي يك نفر از نقش اين آقا در فتنه ۸۸ و پرونده قتل هاي زنجيره اي سخني نگفت!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
كساني كه دوست ندارند از فتنه سخني به ميان آيد مثل صهينونيستها كه دوست ندارند از هلوكاست سخني گفته شود مي مانند . چون گندي زده اند كه آثارش الي الابد از اذهان مردم ايران پاك نخواهد شد .
الفتنه اشد من القتل
یاد شعار دروغ ممنوع سبزها افتادم
محمد
درود بر دکتر زاکانی.من در انتخابات مجلس به اقای زاکانی رای ندادم ولی الان پشیمان.چقدر زیبا از موازین انقلاب دفاع کردند.من اصلا از فتنه گران توقع ندارم ولی سکتین فتنه کمی تامل کنند واز مجاهدانی همچون دکتر زاکانی یاد بگیرند
پري
انشالله آدماي سر كار بيان كه وافعا دلسوز نظام و مردم باشن صلوات