يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۱

استقبال مردم از غرضی در نمایشگاه قرآن

پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 303220
سید محمد غرضی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معتقد است که نمایشگاه قرآن امسال هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی ارتقای خوبی داشته است.
به گزارش جهان، سیدمحمد غرضی کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری ایران در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: در سال های گذشته در بحث فرهنگ سازی قرآن در جامعه توانسته ایم از نظر کمی، فیزیکی و نمایشگاهی رشد و بالندگی خوبی داشته باشیم اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب از نظر کیفی راه زیادی داریم.
 
به باور این کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری انقلاب اسلامی بر مبنای فرهنگ قرآنی و آموزه های آن شکل گرفته است و باید بر همین اساس تمامی برنامه ها، رویدادها و فعالیت ها در کشور باید بر مبنای اصول قرآنی باشد.
 
به گفته غرضی در سال های گذشته اقدامات خوبی برای ترویج فرهنگ قرآنی در قالب نمایشگاه، همایش و سمینارها برگزار شده است اما این اقدامات کافی نیست و قرآن و اولویت های آن باید در راس برنامه ها قرار گیرد.
 
به باور وی راهکارهای مقابله با تمامی آسیب های اجتماعی مشکلات اقتصادی و مشکلات زندگی روزمره در قرآن وجود دارد و تنها کافی است برای پیدا کردن این راهکارها به کتاب الله مراجعه کنیم.
 
حضور این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نمایشگاه با حاشیه های گوناگونی مانند استقبال مردم و جلسات پرسش و پاسخ درباره مسائل قرآنی، سیاسی و فرهنگی و اجتماعی با حضور غرضی و مردم قرآن دوست همراه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *