جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

راه مقابله با اسلام‌هراسی از نظروزیرارشاد

پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 303213
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هتک حرمت اماکن مقدس در سوریه توسط تروریست ها گفت: ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) راه مقابله با اسلام هراسی و تفرقه افکنی است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سید محمد حسینی صبح امروز در آئین رونمایی از 3 عنوان کتاب فرهنگ رضوی اظهار کرد: حمله به اماکن مذهبی در سوریه که چند روز گذشته اخبار آن از رسانه ها منتشر شد، اوج خباثت افراد است و بجای اینکه همگرایی داشته باشند و از طرفی هم با رژیم صهیونیستی مبارزه کنند در میان مسلمانان تفرقه افکنی می کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما از دیرباز عشق خود را به نمادهای مقدس و اسلامی نشان داده اند گفت: دشمنان فکر می کنند اگر این آثار از بین برود عشق به اهل بیت از بین مردم می رود اما باید بدانند که این موضوع اثر معکوس خواهد داشت و عشق مردم خاموش نمی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تروریست ها و وهابیون جهان اسلام را مشغول و سرگرم خودشان کرده اند و تا مسلمانان را از دشمن اصلی بازدارند، علی رغم تبلیغات منفی و اسلام هراسی، موج اسلام گرایی در کشورهای اروپایی روز به روز در حال افزایش است. موج ساخت مساجد در کشورهای اروپایی و مسلمان شدن مردم اروپا نیز روبه رشد است.

حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد هستیم که کلیساها تعطیل شده و جای آنها را مساجد می گیرد. بنابراین این حملات به اماکن مقدس و مذهبی در سوریه به دلیل عصبانیت آنها است که این اقدامات نیز نتیجه معکوس دارد.

وی تاکید کرد: راه مقابله با اسلام هراسی ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: اگر عشق به اهل بیت(ع) همراه با معرفت باشد آثار و برکاتی راه به همراه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *