چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

اعتراف قاضی آمریکایی به جاسوسی منافقین برای آمریکا+عکس

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 303059
یک قاضی آمریکایی که از حامیان رسمی سازمان منافقین نیز محسوب می‌شود، در مطلبی در سایت خود به جاسوسی منافقین برای آمریکایی‌ها اعتراف کرد.
به گزارش جهان به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، قاضی «تدپو» نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا از ایالت تگزاس بعد از انتشار خبر خروج نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست ساز‌مان‌های تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا، به تعریف و تمجید از این گروهک پرداخت.

وی که از سرشناس‌ترین حامیان گروهک منافقین محسوب شده و مبالغ کلانی را به طور پیوسته از این گروهک دریافت می‌کند، در بیان شایستگی منافقین(!) و طی مطلبی در سایت خود، از جاسوسی این گروهک تروریستی برای سرویس اطلاعاتی آمریکا پرده برداشت.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000303/nf00303059-1.jpg

این قاضی آمریکایی در این مطلب با اشاره به اینکه منافقین سال‌هاست خشونت را کنار گذاشته‌اند، می‌نویسد: سازمان مجاهدین خلق در سال‌های اخیر، با سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، برای کسب اطلاع از فعالیت‌های داخل ایران، فعالانه کار می‌کند.

گروهک منافقین بعد از سقوط صدام در عراق برای بقای خود ضمن برقراری ارتباط با آمریکایی‌ها دست به عملیات‌های تروریستی، جاسوسی و وطن‌فروشی با هدایت آمریکا و در جهت منافع این کشور زده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *