جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱

اظهارات راننده قطار اسپانیایی+عکس

سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب: 302891
راننده قطار اسپانیا که با داشتن دو برابر سرعت طبیعی باعث کشته شدن ۷۸ تن از شهروندان این کشور شده اعلام کرده که کاش میمرده و چنین فاجعه ای به بار نمی‌آورده است.
اظهارات راننده قطار اسپانیایی+عکس
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری اسپانیایی زبان«ال پائیس»؛ فرانسیسکو خوزه گارزون آمو،  راننده قطار اسپانیا که با داشتن دو برابر سرعت طبیعی باعث کشته شدن 78 تن از شهروندان این کشور شده اعلام کرده است که کاش میمرده و چنین فاجعه ای به بار نمی‌آورده است.
 
پلیس این منطقه اعلام کرده است که پس از انجام تحقیقات و بر اساس اسناد و مدارک موجود، این قطار هیچ مشکل فنی نداشته است.
 
اعلام شده است که  این راننده 52 ساله دارای 30 سال سابقه کار در بخش راه‌آهن است و از سال 2000 به عنوان کمک راننده قطار بوده و از 2003 تا به امروز راننده قطار بوده است.

راهبر قطار  روز پنچشنبه پس از حادث شدن این سانحه در مصاحبه خبری خبرنگاران رادیویی بدون آگاهی از تعداد جان‌باختگان اعلام کرد که در هنگام رانندگی سرعت غیر مجاز داشته است.
 
او همچنین در خصوص این  حادث شدن سانحه گفت: تنها امیدوارم کسی جان خود را از دست نداده باشد زیرا که من با دو برابر سرعت مجاز رانندگی می کردم. من مقصر هستم.

وی اطمینان داده است که در حین رانندگی 190 کیلومتر در ساعت سرعت داشته است.
 
پس از وقوع این حادثه محققان سرعت بالا را احتمال منحرف شدن قطار از مسیر خود دانسته ‌بودند.
 
روز گذشته این راننده با صورت مشروط آزاد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *