دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۱

میدان دادن به فتنه گران بازی با سرنوشت دولت است

دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 301107
نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر این که رییس جمهور در صورتی که به فتنه گران مسؤولیت دهد با سرنوشت خود بازی کرده است، گفت: مشاوران آقای روحانی نگذارند رییس جمهور منتخب تحت تأثیر القائات این گروه قرار بگیرد.
میدان دادن به فتنه گران بازی با سرنوشت دولت است
به گزارش جهان، آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت و گو با رسا، با اشاره به تلاش برخی فتنه گران برای نفوذ در کابینه دولت جدید، ابراز داشت: باور آنها این است که فضایی برای نشان دادن خود و خارج شدن از انزوا برایشان فراهم آمده است و می خواهند حداکثر استفاده را از این موقعیت داشته باشند، دشمنان نیز از بیرون مرزها این مطالب را به آنها القا می کنند.

وی وظیفه رییس جمهور و مشاورانش را در انتخاب افراد برای حضور در کابینه بسیار سنگین خواند و گفت: مشاوران محترم باید این قضیه را درست سامان دهی کنند و اجازه ندهند رییس جمهور منتخب تحت تأثیر القائات این گروه قرار گیرد؛ اگر رییس جمهور این افراد را به میدان اجرایی بیاورد و مسؤولیت به آنها دهد با سرنوشت خود بازی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان این که سوابق اصحاب فتنه در سال ۸۸ برای جامعه ما بسیار روشن و مشخص است، اضافه کرد: آنها نشان دادند که به نظام، رهبر معظم انقلاب، دست اندرکاران نظام، قانون اساسی و آینده کشور هیچ اعتقادی ندارند؛ آنها ۸ ماه کار کشور را مختل کردند، کسی که معتقد به قانون باشد ملاک حرکت خود را قانون قرار می دهد.

امام جمعه شیراز یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بارها با خضوع فراوان فتنه گران را دعوت به پذیرش حق و تمکین از قانون دعوت کردند ولی آنها امتناع کردند و حضور در کف خیابان را به تمکین در برابر قانون ترجیح دادند.

فتنه گران در امتحانات متعدد مردود شدند

آیت الله ایمانی با بیان این که فتنه گران بارها و بارها محک خورده و از امتحانات سربلند بیرون نیامده اند، گفت: اگر فضای کار برای آنها مهیا شود همان اهداف خود را دنبال خواهند کرد.

وی با تأکید بر این که رییس جمهور منتخب باید در انتخاب افراد دقت و مطالعه فراوانی داشته باشد، اظهار داشت: از دولتی که با شعار انتخاباتی اعتدال و برون رفت از جناح گرایی روی کار آمده و ادعا داشته که وام دار هیچ گروهی نیست انتظار می رود در انتخاب افراد این اصول را رعایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: در انتخاب افراد برای مسؤولیت های کلیدی از جمله اعضای هیأت دولت باید کسانی که کارآمد، توانمند و غیر وابسته به گروه خاص هستند مدنظر قرار گیرند، کسانی که به نظام، رهبرمعظم انقلاب و قانون اساسی معتقد باشند.

امام جمعه شیراز انتخاب افراد شایسته برای سمت های گوناگون را کار دشوار خواند و گفت: این کار نیاز به مطالعه فراوان دارد، در کشور ما افراد شایسته و کارآمد فروان است باید جستجو کرد تا بتوان فرد مورد نظر را از میان آنها انتخاب کرد؛ این مسأله مهمی در ابتدای کار دولت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *