پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

افطاری سفیر اندونزی به کودکان بی سرپرست

دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۴۲
کد مطلب: 300913
استقبال شهروندان و روزه داران ماه مبارک رمضان از برنامه های جشنواره رمضان برج میلاد تهران و همچنین اطعام ایتام در بلندترین برج کشور خارج از انتظار بوده است.
به گزارش جهان به نقل از آفتاب، مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی رمضان میراث مسلمانان، گفت: همه ساله همزمان با آغازماه مبارک رمضان جشنواره رمضان میراث مسلمانان برای کشورهای اسلامی در برج میلاد تهران برگزار می شود که امسال همزمان با برگزاری سفیران کشورهای مختلف مسلمان در برنامه های خیرخواهانه برج میلاد تهران مشارکت می کنند که از جمله این سفیران می توان به سفیر اندونزی اشاره کرد.

وی ادامه داد: سفیر اندونزی از جمله پیشگامان افطاری دادن به کودکان بی سرپرست بود و ضمن استقبال از این طرح، در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان سفره افطاری را برای 120 کودک بی سرپرست بر فراز برج میلاد تهران پهن کرد.

هوشیار پارسیان در پایان با بیان اینکه جشنواره رمضان تا پایان این ماه مبارک از ساعت 18 تا 2 بامداد میزبان شهروندان و گردشگران است، اعلام کرد: تمامی خیرینی که علاقه مند به افطاری ایتام هستند می توانند با شماره 8585 تماس گیرند.

هر شب دو هزار نفر از برج میلاد دیدن می کنند

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، برج میلاد تهران جشنواره رمضان را به منظور ایجاد شادی های حلال و پر کردن اوقات فراغت مردم در شب های تابستان برگزار کرده است که تاکنون استقبال شهروندان و روزه داران از این جشنواره بسیار زیاد بوده و هر شب بلندترین برج پایتخت میزبان بیش از دو هزار نفر از شهروندان بوده است.

فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران درباره میزان بازدیدهای صورت گرفته در 10 روز اول ماه مبارک رمضان گفت: استقبال شهروندان و گردشگران از جشنواره رمضان بسیار خوب بوده است و به طور متوسط هر شب به طور متوسط دو هزار نفر از برج میلاد تهران و پنج هزار نفر از جشنواره رمضانی بازدید می کنند.

به گفته وی، در دهه ابتدایی ماه رمضان 57 هزار نفر از گردشگران شهری و روزه داران از برنامه های مختلف برج میلاد تهران شامل برنامه های فرهنگی، گردشگری، ورزشی و تفریحی بازدید کرده اند.

مدیرعامل برج میلاد تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به استقبال شهروندان از اطعام ایتام خبر داد و گفت: پس از اطلاع رسانی های انجام گرفته برای ایجاد فرصت میان خیران به منظور اطعام ایتام، بسیاری از خیرین در طول این 10 روز آمادگی خود را اعلام کرده و سفره های ایتام را در برج میلاد تهران پهن کرده و حتی بسیاری از خیران نیز در نوبت افطاری دادن به کودکان بی سرپرست هستند.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت برج میلاد تهران انجام می شود، افزود: در کنار افطاری دادن خیرین به کودکان بی سرپرست، این کودکان می توانند از امکانات برج میلاد تهران همچون بازی های ورزشی، برنامه های فرهنگی که به منظور جشنواره رمضان در فضاهای پیرامونی برج میلاد تهران ایجاد شده است، به صورت رایگان استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *