سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
وکیل مداحان تهرانی خبر داد

زمان برگزاری دادگاه تجدیدنظر حدادیان و ارضی

جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 298730
وکیل مداحان تهرانی از برگزاری دادگاه تجدید نظر موکلان خود در تاریخ ۳۰ مرداد در شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر مستقر در دادگاه انقلاب خبر داد.
به گزارش جهان، فرهاد شهبازوار در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: دادگاه سعید حدادیان و منصور ارضی ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۳۰ مرداد برگزار خواهد شد.

وی افزود: جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه ۵۴ دادگاه تجدید نظر مستقر در دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی موحدی برگزار می‌شود.

در اردیبهشت سال ۹۰ خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه از ۲ مداح معروف تهرانی به دادستانی تهران شکایت شده است.

شکایت از منصور ارضی به اتهام تهدید به قتل بر اساس ماده ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی و شکایت از سعید حدادیان بر اساس ماده ۶۰۸ همین قانون و به اتهام توهین به مقامات دولتی صورت گرفت.

در آبان سال گذشته بر اساس حکمی که قاضی پیرعباسی رئیس شعبه ۲۶ انقلاب هفته گذشته صادر کرده، حاج‌منصور ارضی از اتهام وارده تبرئه شده است.

همچنین سعید حدادیان بر اساس ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی به اتهام توهین به مقامات دولتی به پرداخت ۴۰۵ هزار تومان جریمه نقدی محکوم شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *