چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱
۱

وعده وزير ورزش به واليباليست‌هاي تيم ملي

جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 298624
وزیر ورزش و جوانان با والیبالیست های تیم ملی کشورمان دیدار کرد و به آنان وعده پرداخت 50 میلیون تومان هدیه دولت را داد.
به گزارش جهان، محمد عباسی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر ، در حاشیه این دیدار گفت : با تصمیم هیات دولت به اعضای تیم ملی والیبال کشورمان همانند تیم ملی فوتبال هدیه داده خواهد شد.

وی خطاب به والیبالیست های کشورمان گفت: پس از پیروزیهای خیره کننده در مقابل تیم های ملی مطرح جهان بیش از گذشته در دل ملت جای گرفته اید و مشمول دعا و آرزوهای خیر آنان همچون والدین خود هستید.

عباسی افزود: اکنون یک ملت خود را در جایگاه خیرخواهی برای جوانان والیبالیست خود قرار داده که نقطه قوتی برای خود اتکایی و خودباوری شماست.

وی با بیان اینکه همگان در سرعت زاید الوصف و رویداد ویژه در والیبال جهان اذعان دارند گفت: در این شرایط تیم ملی والیبال کشورمان به پدیده جدید جهانی بدل شده است که مفسران ورزشی جهان نیز به آن اذعان دارند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: دولت و ملت به اقتدار جدی شما در مسابقات گذشته افتخار می کند و از طرف هیات دولت به سرمربی تیم ملی والیبال و بازیکنان آن تبریک می گویم.

وی گفت: مسابقات در مقابل تیم ملی والیبال آلمان سرنوشت ساز است و نتیجه بازیهای گذشته در این دو روز رقم خواهد خورد.

وی گفت : همه ورزشکاران باید با استعانت از خداوند ،یادآوری رویدادهای درخشان گذشته ، انجام بازی تیمی پیوسته و دل سپردن به راهنماییهای سرمربی تیم این بازیها را انجام دهند .

عباسی گفت : غیرت جوانان رشید ایران نیازمند دعای خیر و مستمر و جدی ملت است و نتیجه بازی هر چه باشد مردم ایران بوجود شما که غیرتمندانه و شجاعانه در این دوره از بازیها مبارزه کردید به شما می بالند .

وزیر ورزش گفت : با هیچ زبانی نمی توانم خوشحالی و حرف دل خود ، دولت وملت را بیان کنم فقط می توانم بگویم سرافراز و سربلند باشید .

وی همچنین گفت : علاوه بر بیان تشکر وتقدیر باید وظیفه قدر شناسی خود را نیز به شما انجام دهیم و گرچه تیم ملی والیبال در پی هدایا نیست اما هدیه ای در حد آنچه که به اعضای تیم ملی فوتبال پرداخت شد برای شما در نظر گرفته ایم که در روز یکشنبه پس از بازی دوم با تیم ملی والیبال آلمان به شما پرداخت خواهد شد .

ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال نیز گفت : در هیچ مسابقه ای از تیم مقابل پیش بینی نتیجه را نداشتم اما امیدوارم در مقابل این تیم قدرتمند نیز موفق باشیم و از تماشاگران نیز می خواهم به وظیفه خود در تشویق تیم ملی والیبال عمل کنند .

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان نیز گفت : شرمنده حمایت های ملت ایران و دعای خیرشان هستیم و امیدواریم مسابقه خوبی را پیش روی تیم ملی والیبال آلمان انجام دهیم تا دل ملت شاد شود .

قبل از این دیدار مشاور عالی دبیر کل سازمان ملل در امور ورزش با وزیر ورزش و جوانان کشورمان دیدار کرد .

لمکه گفت : هدف از این دیدار و سفر به ایران برقراری دوستی میان ملت ها و صلح و ورزش است و برخلاف تبلیغاتی که در جهان وجود دارد ایران وملت آن کشوری بزرگ هستند.

وزیر ورزش نیز ابراز خوشحالی کرد برقراری ارتباط میان ورزشکاران به نمایندگی از ملت ها تاثیر زیادی در تبادل فرهنگ هاست .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ز
سلام
50 میلیون حقوشونه
قابلشون رو نداره
واقعا در دل ملت جا دارن
دستشون درد نکنه
خدا خیرشون بده
دل ملت رو شاد کردن
باعث افتخار ما ایرانی های خارج از کشور شدن