يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

فرهنگیان‌کارت‌‌بیمه‌طلایی راتاآخرهفته‌می‌گیرند

سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 298032
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: کارت‌های بیمه‌طلایی به زودی به دست فرهنگیان می‌رسد.
به گزارش جهان، فرشید سیاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت توزیع کارت بیمه طلایی فرهنگیان گفت: این بیمه برای چهارمین سال متوالی با همان تعهدات و کیفیت تمدید شد و تنها مشکلی که بوجود آمده تاخیر در صدور و ارائه کارهای بیمه طلایی فرهنگیان بود که با پیگری وزارتخانه مقرر شده در همین هفته کارت‌ها توزیع شود و کارت‌های بیمه طلایی به زودی به دست فرهنگیان می‌رسد.

وی ادامه‌داد: داشتن کارت بیمه طلایی ملاک نیست چراکه فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به مراکز درمانی هزینه‌ها را پرداخت کنند و براساس فرانشیز هزینه‌ها را از بیمه دریافت کرده و با مراجعه به نمایندگی‌های بیمه ایران برای مراکز درمانی معرفی‌نامه دریافت کنند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه‌داد: براساس این بیمه کلیه خدمت بیمه‌ای درمانی نظیر هزینه‌های بیمارستانی، تخصصی، سرپایی، پاراکلینیکی و دارویی را بدون سقف و همچنین خدمات دندانپزشکی و عینک را با محدودیت به فرهنگیان عرضه می‌شود.

به گفته سیاری، امسال یک میلیون و ۹۰۰ هزار تن از فرهنگیان شاغل به همراه افراد تحت تکفلشان تحت‌پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.

گفتنی است فرهنگیان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش از سال ۸۹ تحت پوشش خدمات این بیمه قرار دارند و امروز فرهنگیان برای چهارمین سال متوالی تحت پوشش این بیمه‌نامه قرارگرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *