جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

هنر فتح‌الله‌زاده از نظر هاشمی نسب

دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 297960
مدافع سال‌های پیش تیم فوتبال استقلال امروز (دوشنبه) با علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل این باشگاه دیدار کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: مهدی هاشمی‌نسب، مدافع اسبق استقلال عصر امروز (دوشنبه) با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال نشستی صمیمانه با علی فتح‌الله‌زاده داشت.

در این نشست که البته بیشتر با یادآوری خاطرات قدیمی همراه بود، مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی هاشمی‌نسب دعوت کرد از طریق باشگاه استقلال حضوری در کلاس‌های مربیگری داشته باشد تا در آینده بتواند در کنار استقلال به عنوان مربی کار خود را دنبال کند. هاشمی‌نسب ضمن تشکر و قدردانی از فتح‌الله‌زاده بابت این پیشنهاد، اعلام کرد که هنوز تصمیمی برای حضور در جرگه مربیان نگرفته است با این‌حال ابراز خوشحالی کرد که مدیرعامل استقلال، این چنین از بازیکنان قدیمی تیم حمایت می‌کند.

به گزارش تسنیم این بازیکن گفت‌وگویی هم با سایت باشگاه استقلال انجام داد و در مورد عملکرد این تیم در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: در بازی تدارکاتی که با تیم منتخب کرج مقابل استقلال داشتیم، خریدهای جدید تیم را دیدم و به نظرم امسال هم مثل هر سال، استقلال عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته است. اگرچه این بازیکنان جدید کار سختی برای جا افتادن در استقلال پیش رو دارند ولی امیدوارم هریک از آنها برای تیم مهره ای مثمرثمر باشند.

وی ادامه داد: حضور علیرضا واحدی نیکبخت در استقلال هم یک اتفاق خوب است و امیدوارم که علیرضا بتواند همان عملکردی که در ذهن هواداران است را داشته باشد و خاطره روزهای خوبش با این تیم را زنده کند.

هاشمی‌نسب با اشاره به مدیریت فتح‌الله‌زاده در استقلال عنوان کرد: به نظرم فتح‌الله‌زاده جدا از بحث مدیریتی‌اش و همین‌طور خریدهای خوبی که هر ساله دارد، یک هنر بزرگ مدیریتی ویژه دارد که در این بی‌پولی و مشکلات عدیده می‌تواند بازیکنان بزرگ را جذب و البته کنترل خوبی بر وضعیت باشگاه داشته باشند.

وی با سخت دانستن کار استقلال در جمع ۸ تیم برتر آسیا یادآور شد: صعود ایران به جام جهانی یک اتفاق خوب در فوتبال ما بود تا مسئولان و مردم ما دوباره به فوتبال امیدوار شوند. حالا هم استقلال در جمع ۸ تیم برتر آسیا قرار دارد و همه ما دوست داریم و امیدواریم که شاهد قهرمانی این تیم در آسیا باشیم. با این‌حال نباید فراموش کرد که حتی اگر به جمع ۴ تیم هم برویم باید خیلی قوی عمل کنیم، چرا که تیم‌های شرق آسیا از با تیم‌های غرب آسیا تفاوت دارند و این یعنی برای قهرمانی در آسیا، استقلال باید خیلی برنامه‌ریزی شده و با قدرت جلو برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عارف
مهدی هاشمی نسب عزیز همیشه تو دل ما هواداران آبی هستی.خیلییییییییییییی دوست دارم