يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

يک گروه کاملا معتبر انتخابات را زير سوال برد!

پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 296904
«اين شعبده‌بازي بود و هيچ ربطي با يک انتخابات واقعي و آزاد ندارد... تنها راه‌حل اين است که رژيم سرنگون شود. رئيس‌جمهور جديد که با شعار ميانه‌روي وارد صحنه شده خود يکي از مسئولين ماشين جنگي و امنيتي است. روحاني يک ميانه‌رو نيست. در رژيم ملاها، ميانه‌روها وجود ندارند.»
به گزارش جهان به نقل از کیهان، اينها بخشي از اظهارات مريم قجرعضدانلو ابريشم‌چي همسر سرکرده گروهک منافقين است که در غياب وي و در نمايش تبليغاتي اخيرا اين گروه تروريستي در حومه پاريس عنوان شده است. سازمان منافقين از جمله گروههاي ضدانقلاب بود که خواستار تحريم انتخابات شده بود.

زير سوال بردن مشارکت ۷۳ درصدي مردم ايران در انتخابات اخير که محافل رسانه‌اي و سياسي دوست و دشمن به عظمت آن شهادت دادند، در حالي است که ۹۰ درصد شرکت‌کننده که در شوي تبليغاتي منافقين، غيرايراني و اغلب اتباع کشورهاي آفريقايي و آسيايي ميانه و اروپاي‌شرقي بودند و حتي در ميان آنها افرادي با علايم و پرچم‌هاي همجنس‌بازان ديده مي‌شد! به گزارش برخي مطبوعات اروپايي اين عده با وعده چند روز تفريح و اقامت در هتل‌هاي پاريس و تأمين غذا به همراهي با سازمان منافقين تن داده‌اند.

گروهک منافقين در ترور کشتار ۱۲هزار شهروند ايراني دخالت داشته و سالها زيرپرچم ارتش صدام به ملت خود خيانت کرده است.

در همين حال باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشي نوشت: درآمدهاي کثيف «گروهک تروريستي منافقين» و پولشويي‌هاي هنگفت اين گروهک به دفعات توسط بسياري از افراد جدا شده اين فرقه و سازمان‌هاي امنيتي مانند FBI برملا شده است. باند رجوي از منابع تجاري و اقتصادي مستقلي برخوردار نبوده و دائما دست گدايي به سوي نهادهاي غربي و بنيادهاي صهيونيستي مانند آيپک AIPAC دراز کرده و مي‌کند. اين گروهک تروريستي پول‌هاي سياهي را که از راه‌هاي گوناگون به چنگ مي‌آورد، صرف کارهايي مانند خريد سناتورهاي آمريکايي، پرداخت پول تو جيبي به برخي از عوامل و عناصر ضدانقلاب و اپوزيسيون خارج‌نشين مانند سلطنت‌طلب‌ها و استخدام سياهي لشکر براي کارناوال و شوهاي تبليغاتي خود مي‌کند.

علي حسين‌نژاد، مترجم خصوصي رجوي و مترجم اسناد و مدارک و نشريات و نامه‌هاي سازمان به زبان عربي که در اواخر ماه آوريل از کمپ ترانزيت موقت (ليبرتي) فرار کرد از دست و دلبازي‌هاي صدام حسين در قبال رجوي و سازمانش مي‌گويد منافقين جزيي از ارتش و اطلاعات رژيم صدام محسوب مي‌شدند: طبق اسناد و نامه‌هايي که ترجمه مي‌کردم و يا گزارش‌هاي نزديک‌ترين افراد که مي‌خواندم؛ به دنبال آخرين ديدار رجوي با صدام در شهريور سال ۱۳۷۹ رجوي درخواست افزايش سهميه نفت روزي ۱۰۰ هزار بشکه نفت (سه ميليون بشکه در ماه) را که به صورت کوپن از صدام دريافت مي‌کرد مطرح کرد. منافقين اين کوپن‌ها را به خارج فرستاده و تبديل به دلار مي‌کردند- سهميه رجوي از نفت عراق پيش از اين در سال‌هاي مختلف بين ۵۰ تا ۷۰ هزار بشکه بود بعد از سقوط صدام حسين، باند رجوي يکي از بزرگ‌ترين حاميان مالي خود را از دست داد. در همين زمان بود که گروهک تروريستي منافقين براي جذب حمايت‌هاي مالي سازمان‌هاي امنيتي غرب و سرويس جاسوسي رژيم صهيونيستي، به مزدوري براي آن‌ها پرداخت. ترور دانشمندان هسته‌اي ايران به دستور و آموزش مستقيم موساد و ارائه آمارهاي اطلاعاتي از ايران و فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي از جمله مزدوري‌هايي است که باند رجوي در سال‌هاي اخير انجام داده و بابت آن‌ها پول‌هاي هنگفتي را از صهيونيست‌ها دريافت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *